Serrenések

Samorost és a Serrenők serrenései

Éves összesítő 2022.

2022. december 31. 23:59 - Samorost

Megint eltelt egy év, megint ideje összesíteni az idei (sport)teljesítményt. A sport tényleg erősen zárójeles, mert idén - a legutolsó, BuBa kanyart leszámítva - jellemzően rövid, "kirándulós" tekeréseket mentem, igazán komolyat nem. A helyzet akkor sem jobb ha a dolgokat a vállalások szempontjából nézzük.

Mert mit is szerettem volna 2021-ben?

  1. Legalább 2000 megtett km - A fele épp csak meglett
  2. Legalább 3 db 2000 m szint feletti túra - Hát, ez csúfosan nem sikerült, egy darab 2k-s menetem sem volt. A legközelebb a Pót-Téry volt hozzá 1480 méter szinttel.
  3. Legalább 3 db 100 km feletti táv - ez sem lett meg, bár a Bubával legalább a becsületpont meglett
  4. Bringázás legalább 3 alkalommal valamelyik külföldi bikeparkban - Ez pipa! :) Megvolt idén is a PPdS, voltunk a Kubinska Hol'a-n és októberben Semmeringen is.
  5. Bringázni legalább egyszer-egyszer a Bükkben, a Mecsekben és Sopron környékén - Zéró pont, de majd most, 2023-ban!
  6. Összehozni egy legalább 10 fős csapatást - Egy ilyet összehozni évről-évre nehezebb ügy, idén egyszer sikerült. A Pót Téryn pontosan tízen voltunk. Szóval, ez is pipa.

Hatból kettő (=4), azaz 33%-ban sikerült hozni a tervet. 2023-ban azért lehetne ennél jobb is!

A számok tükrében ez jött össze 2022-ben (táblázatosan itt):
Összesen 36 alkalmat rögzítettem a Garminnal, 1061,27 km-t tekertem és cikrka 15394 m szintet gyűrtem le, 111:40 órát töltve a nyeregben. Átlagosan 29,5 km-es távokat tekertem 428 m szinttel, 3:06 órás menetidővel, 11,1 km/órás bruttó átlagsebességgel.

Persze ezek csak a számok, ami sokkal fontosabb, hogy szuperjókat tekertem idén is. A szokásos Top 3-as listám 2022-ben:

  1. Moli & Spartacus Glamour Ride - ennél jobb edzőkör nincs a Visegrádi-hegységben. Emellett az idő és a társaság is pazar volt.
  2. Semmering szezonzáró - elég annyi, hogy szinte megállás nélkül nyomtuk a köröket egész nap és közben folyamatosan vigyorogtunk.
  3. Pilis All Stars - igazi serrenés volt a javából.

Az új évre úgy döntöttem, nem teszek fogadalmakat, vállalásokat. Jöjjön, aminek jönnie kell. :)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://samorost.blog.hu/api/trackback/id/tr1818098346

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása