Serrenések

Samorost és a Serrenők serrenései

Fékmizéria karika

2022. augusztus 27. 22:59 - Samorost

Elmentünk egy Naplás körre Domival és Ferivel. Ebben semmi pláne nem lenne, ha nem cseréltem volna fékbetéteket a Bálnán elöl és hátul is. Csakhát hiába nyomtam vissza a munkahengereket, a hátsó fék elég rendesen befogott. A Naplás-tónál próbáltam megreparálni, de csak annyival lett jobb, hogy valamelyest elforgott a hátsó kerék. De a fékkart nem volt szabad behúzni, mert azonnal úgy maradt és lehetett izomból tekerni gyökkettővel. Nem is lett hosszú a kör, 10 méter híján 16 km.

Másnap nekiálltam lecserélni a fékfolyadékot és láss csodát, megjavult mindkét fék. Modjuk elég rég volt már szervizelve, csak a betéteket cserélgettem, mégis meglepett, milyen sűrű és darabos fekete trutyi jött ki a fékekből. Kétszer is átöblítettem mindkettőt, mire a szép sárga, áttetsző Dot 5 lé csordogált ki mindkét irányba a fecskendőkbe.

Képek: nincsenek

Track: Strava

Táv: 15,99 km
Szint: 52 m
Idő: 01:38 óra

2022. összes: 728,88 km, 10559 m, 78:54 óra.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://samorost.blog.hu/api/trackback/id/tr9818098324

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása