Serrenések

Samorost és a Serrenők serrenései

Triál verseny Nyitraújlak

2022. július 16. 23:59 - Samorost

Szlovákiában volt versenye Dominak, ezúttal én mentem vele. Elég népes magyar különítmény ment és volt olyan szlovák versenybíró, aki egész jól nyomta a magyart, úgyhogy nem éreztük elveszve magunkat. Maga a verseny pedig elsőrangú szervezés volt. Hat pálya, pályánként 3 kör volt a teljesítendő feladat az indulóknak. Domi a "Poussin" kategóriában idult, mert tudása alapján ebbe tartozott, bár korosztály alapján bőven kilógott belőle felfelé. De Döme még jobban. De hát nem mindenki kezdi a versenyzést már 4 évesen...

Szuper idő volt, nem volt túl meleg, de azért rendesen tűzött a nap. Én nem vittem fejfedőt, úgyhogy kegyetlenül le is égett a fejem a nap végére. Talán még egy kicsi napszúrásom is lett, mert másnap elég furán éreztem magam. Egy hét múlva meg egy komplett arcmaszkot vedlettem le magamról. Szorgalmasan fényképeztem, videóztam, bár egy ponton a telefonnak is (m)elege lett és videózni nem volt hajlandó, illetve 1-2 videónál megállt a felvétel akaratom ellenére is. Aztán rájöttem, hogy nagykabátban a telefon is rosszabbul viseli a hőséget, így megszabadítottam a tokjától. Rögtön minden működött is rendeltetésszerűen onnantól.

Volt is mit felvenni, mert Domi elég jól vette az akadályokat (talán kicsit túl könnyűek is voltak neki a "poussin" pályák), elég szépen húzta be sorban az 50-60 pontokat. Olyannyira, hogy a versen eredményhirdetésén felállhatott a Dobogó legfelső fokára. Apa büszke. Megint. :)

Képek: Google Photos

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://samorost.blog.hu/api/trackback/id/tr2318098304

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása