Húsvéti Incső körök Domival

2022. április 18. 23:59 - Samorost

Húsvét hétfőn tekertünk egy felfedező kört Domival Incső környékén.

Első lendületünkkel feltekertünk a piroson a Gudra-hegyre. Ez egy nyílegyenes, közepes meredekségű emelkedő, amin lefelé gyakorlatilag fékezés nélkül le lehet száguldani, amennyiben az útról minden akadály el van takarítva. Ezért mi ki is takarítottuk az utat. A belógó ágakat félrehajtottuk, a bedőlt, útra szódódott korhadt faágakat szépen arrébb tettük. Gyakorlatilag kipucoltuk a lejtőt.

Utána legurultunk a Pap Miska kúthoz, majd az M3 alatt átgurulva találtunk egy jó kis single trailt az M3-mal párhuzamosan, alig pár tíz méterre az autópályától. A Babati tavaktól a trail emelkedik, meg látszik is rajta, hogy motorral járták ki, de bringával is abszolút használható. Főleg visszafelé! :) És tele volt virágzó odvas keltikékkel.

Mielőtt elindultunk visszafelé (mármint Incsőre), eltekertünk a tavak melletti lúdtelepig. Igazából a zöld jelzésen szerettem volna körbe menni, de a tavak melletti földúton haladva a telep és az azzal szomszédos tanya bejáratánál lyukadtunk ki, ami zsákutcána bizonyult. Így visszagurultunk a piroson. A kúttól a P+ alternatívon jöttünk, ami jó kis csiki-csukis ösvény a jelölt úttal párhuzamosan. Leérve a jelölt útra Domi alkalmazta a vasárnap általam a tesóm ellen bevetett "trükköt", jelesen, hogy elém bevágva belecsapta a hátsó kerekét egy pocsolyába, miközben engem meg beterített a saras vízzel. Na szép! A büdös kölke, ezt gyorsan megtanulta!

A lakóparkhoz visszaérve még nem volt kedvünk bemenni, ezért dupláztunk egy második körrel. Az erdő itt is tele volt keltikékkel. Így már egyértelmű volt, honnan jött pár nappal korábban az esti brutális virágillat a házhoz.

Domi felfelé menet elszakította a láncát (aminek némi kenés nem ártana néha...), de szerencsére volt nála a zsebembe rejtett szerszám. (Igen, jó a ragozás, indulás előtt a multiszerszámát belepottyantotta a bringás felsőm hátsó zsebébe, anélkül, hogy én észre vettem volna.) Viszont a szerereléssel elment kicsit az idő, így nagyobb kör már nem fért bele. Ellenben le lehetett zúzni a már kipucolt piroson. Első nekifutásra 56,6 km/ó lett a v max. Nem rossz! :) Viszont mivel kezdett már sötétedni, ezzel le is zártuk a mai bringázást.

Trackek:
Babati single trail: Garmin vs. Strava
Gudra-hegyi kör: Garmin vs. Strava

Táv: ~12 km
Szint: ~250 m
Idő: ~02:00 óra

2022. összes: 221,43 km, 5184 m, 32:38 óra.