Serrenések

Samorost és a Serrenők serrenései

GKK - Gödöllő Körüli Körök

2022. augusztus 31. 22:59 - Samorost

Augusztusban megjárattam párszor a városi Cannondale-t. Ezek közül egy volt "rendes" edzőkör, azon meg is purcantam rendesen. Talán nem kellett volna rendes ebéd nélkül délután egykor nekiindulni összvissz egy kulacs vízzel a gatyarohasztó melegben. Mindenesetre olyan szintem megrogytam, hogy Szadáról visszafelé már a legkisebb emelkedőn is a legkönnyebb fokozatban kínlódtam és miután hazaértünk, konkrétan szédelegtem. És még vagy másfél óra múlva is, amikor kocsival átugrottunk Szandival Óbudára. Amikor kiszálltam a kocsiból, konkrétan úgy szédelegtem, mint egy részeg és amikor megpróbáltam visszaülni, mert éreztem, hogy kezdenek elernyedni a lábaim, szó szerint bezuhantam a vezetőülésbe. Visszafelé nem is bírtam vezetni, Szandinak kellett átvennie a volánt. Én meg csak vegetáltam mellette a hazaúton. Nem kívánom senkinek ezt az érzést. Estére már picit jobban lettem, de teljesen csak másnapra, egy kiadós alvás után tértem magamhoz. Pedig maga a táv nem volt nagy, bő negyven km és a szint is csak háromszázpár méter. Cirka Vácegresig rendben is volt minden, de ott az emelkedőn Erdőkertes a kalapácsos ember jött, ütött, győzött.

Képek: nem lőttem egyet sem, egyik meneten sem.

Trackek:
Augusztus 15. Strava vs Garmin
Augusztus 16. Strava vs Garmin
Augusztus 18. Strava vs Garmin
Augusztus 26. Strava vs Garmin
Augusztus 26. Strava vs Garmin

Táv összesen: 118,15 km
Szint összesen: 971 m
Idő összesen: 05:59 óra

2022. összes: 712,89 km, 10507 m, 77:52 óra.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://samorost.blog.hu/api/trackback/id/tr5218098322

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása