Bro' Hill vizit

2021. július 03. 23:59 - Samorost

Ferivel és Domival elgurultunk a Bro'-Hill asztalos ugratóit kipróbálni. Dominak ez volt az első "nagyobb" távja, de igazából erőnléti szempontból abszolút nem volt gond, simán lenyomta oda-vissza. Feri meg adta a díszkíséretet, bár néhány kört ő is lenyomott pár kört a szépen rendbe tett pályán.

Inkább az evés-ivás volt problémás, mert a hőség miatt hamar kifogytunk a vízből és a fiatal úr fellázadt, amikor meglátta milyen meredek a Kocsis Sándor út fel az Erdőalja útig, ahol a környék egyetlen, általam ismert kék kútja van. Pedig csak az utolsó egyharmadán kellett feltekerni. Bár az is igaz, hogy persze ez a legmeredekebb szakasz.

Ha már ott voltunk, az alapos evés-ivás, kulacs töltés után elcsaltam őket az Erdőalja út Csúcs-hegy felőli végéig és egy jót száguldottunk lefelé a kék jelzésen. Én voltam oly szerencsés és lefelé menet 1-2 percen belül három bogarat is bekaptam. Nem, nem a számba, a jobb szemembe. Mind a hármat. Mondanom, sem kell, milyen kellemes volt, ahogy veretés közben egyik repülő rovar a koppan a szemgolyómon a másik után. A kínlódásomat látva Feri és Domi meg szenvtelenül közölték, hogy erre találták fel a bringás szemüveget. Jó, hogy mindketten ilyen együttérzők. :)

A lejtő aljából Óbuda felé fordulva ugyanazon az UVH - Körvasút sor útvonalon mentünk, mint amin a HHH alá megérkeztünk pár órával korábban.

Domit persze nem elégítette ki a bő 40 km-es karika, úgyhogy a Szilas-patak melletti bringapályán esetefelé még gyakorolta egy sort a pumpapályán tekerés nélkül körözést és a kisebb ugratókon az ugratást.

(Plusz pár videót még hozzácsaptam a galériához a vasárnapi sashalmi kiserdei gyakorlásról.)

Track: Garmin vs. Strava

2021. összes: 1013,43 km, 24681 m, 158:26 óra.