Serrenések

Samorost és a Serrenők serrenései

Budai karika Zolival, Duffyval és Joeval

2018. június 17. 23:59 - Samorost

Lakat doki úgy döntött, hogy a ködös Albionban összeharácsolt zsetonjai nagyját Hunniában veri el a nyáron, így alkalmunk nyílt egy közös bringázásra. Bár alapvetően én terveztem meg a kört, Zoli diktálta az útvonalat, én többnyire csak követtem a csapatot tisztes távolságból. Az Amfitól jórészt aszfalton kacsáztunk fel az Árpád-kilátóhoz, itt-ott igencsak meredek utcákon. Amellett, hogy nem is bírtam túlzottan, sajnáltam a "Bálna" gumiait aszfalton sanyargatni. Még nem sikerült el felejtenem, hogy anno Mariborban hogyan írtam le gyakorlatilag egy nap alatt a zsír új, ámde nem túl olcsó Nobby Niceket az utolsó napi, aszfalt-túrán Danival.

A kilátó után Zoli vezetett vmi zöld kör szerű jelzésen csavartunk el a Hárs-hegyig, majd annak oldalában a Fekete-fej felé. A "gödröknél", ahol anno (jó 10 éve) a tesómmal jókat szórakoztunk, most Duffyt győzködtem egy jó daraig, hogy próbálja ki a "katapultot". Én baromira élveztem, ő kevésbé. :)

A Fekete-fej megkerülésével a legrövidebb úton megcéloztuk a Nagy-Kopaszt, maj a kötelező körbenézés, pihi és szakértés után legurultunk Nagykovácsiba és beültünk az egyetlen nyitva lévő főút menti étterem teraszára sörözni-kajálni.

Itt cseréltem bringáz Zolival, amit ő elég hamar megbánt. Na nem azért, mert leamortizáltam a Whyte-ot - ami amúgy szokásom, hanem mert megtapasztalta a 27,5+-os gumik gördülési ellenállását a Zsíros-hegyre felfelé. Gyorsan vissza is adta a nagy halamat, így az Alsó-Zsíros-hegyre más a saját nyergemen érkeztem.

Még egy gyors uzsit beiktattunk a Muflonban, aztán lecsapattunk a sárgán Solymárra (am a midfattel irgalmatlan nagy zúzás volt!), majd az Alsó-Jegenye-völgyi rövidítésen keresztül vissza a HHH-hoz és az autókhoz.

Képek: Google + Duffy

Track: Strava

Táv: 48,54 km
Szint: 1300 m
Idő: 7:08 óra

2018. összes: 403,77 km, 6368 m, 48:26 óra.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://samorost.blog.hu/api/trackback/id/tr114264699

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása