Serrenések

Samorost és a Serrenők serrenései

Budai sör kör

2013. augusztus 17. 23:59 - Samorost

Mélyen tisztelt és rettegett Lakat dokink csatába hívó szavára (miszerint "Faroljuk szét a Pilist!") összeszedtem magam punnyadtságomból és elvánszorogtam (kocsival persze, bringa a csomagtartóban) az Árpád-híd budai végéig. Zoli és Janek már épp kezdtek "aggódni", hogy hol a retkes fertályban vagyok.

Három perc alatt útra kész voltam, de továbbra sem éreztem azt a fene nagy lelkesedést és kirobbanó erőt. A bringa is nyűgös volt, a váltó nem akarta befogadni a billentyűparancsokat. Valószínűleg az Andrisnál megejtett telószerviz utáni mosás tett be neki, nem véletlenül nem szoktam túl sűrűn bringát mosni.

Felszenvedtem az Erdőalja útig, de a teljesítményem kábé a kéthetes lepkefing szintjén volt. Az erdő bejáratánál elegem is lett, nekiálltam váltóbowdent pucolni. A 15 perc nem volt elfecsérelt idő, egy kis olajozást követően úgy pattant a váltó a fokozatokba, mint a kisangyal. Ez persze nem könnyítette meg a Virágosnyereg út "folytatásán" való felszambázást. Zolinak azért megmutattam, hogy kell feltekerni az általa "itt nem lehet feltekerni" résznek aposztrofált 20 méteres darabon. (Jandinak és Andrisnak egyébként erősen ajánlom a rövid kaptató gyakori látogatását!) Zoli vérszemet kapva majdnem egy szuszra végigtekerte a maradék részt a Virágos-nyeregig. Én inkább szépen feltoltam a bringát.

A K-n átgurultunk a Csúcs-hegyi-nyeregbe, onnan pedig tovább a Poo-n. Az S-ről az Alsó-Jegenye-völgybe a vízmosásos halál-szakasznál (ahol Laci adott elő anno egy látványos perecet) találtunk egy klassz rövidítést.

Solymárra érve Zoli éhezni kezdett, ezért a Pilisszentivánra vezető főúton bevetettük magunkat egy kajáldába és kegyetlenül belaktunk. Legalábbis én. És mivel már bőven benne voltunk a délutánban, a Pilis szétfarolását elnapoltuk. Helyette a felmentünk a Z-n a Zsíros-hegyre és egy laza jobbkanyarral legurultunk az Alsó-Zsíros-hegy relax-teraszára. El sem mozdultunk vagy egy órán keresztül.

Végül meguntuk a Napon tespedést, vagy csak a témák fogytak el, nem tudom, de a K-K+ kombón visszagurultunk Budapest megaszitibe.

A GPS-t elfelejtettem kikapcsolni az Árpád-hídnál, így a hazaautókázás is benne van a tracklogban. Bonyolult, deduktív matematikai módszer alkalmazásával, kb. 5%-os pontossággal a bruttó értékből kiszámítottam a nettó, bringázással és láblógatással töltött távot, szintet, időt.

Képek: Budai sör kör

Track: Garmin Connect

Táv: 40,00 km
Szint: 800 m
Idő: 8:00 óra

2013. összes: 1454,41 km, 19214 m, 130:06 óra.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://samorost.blog.hu/api/trackback/id/tr915544864

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása