Serrenések

Samorost és a Serrenők serrenései

Kartfarm idén másodszor

2011. október 04. 23:59 - Samorost

Még augusztus 16-án voltunk gokartozni a csömöri Kartfarmon (idén szégyenszemre először), de elég vegyes érzelmekkel és három megmaradt futammal idő előtt (mégis jó későn) távoztunk.

A maradék három menetet ma este használtuk fel és hozzácsaptunk még 17-et. Így ötünkre fejenként 4-4 menet jutott 4-4 ezerFt-ért. Az augusztusi tömegnyomornak nyoma sem volt, nem is kellett két menet között 30-40 percet várni, szinte azonnal visszaülhettünk a gépekbe. Amik szokás szerint elég rendesen szórtak teljesítmény tekintetében. Én az első és a harmadik menetben is a 20-ast fogtam ki, ami finoman szólva is gyengén muzsikált. Az egyenesekben, kigyorsításoknál mindenki úgy nyúlt el tőlem, mint a rétestészta. Nem sok közöm volt a pályán a történésekhez. A másodikban a 8-as viszont egész haladós volt, 24,5 alatti időt mentem vele (a 20-as nem volt képes 25,5 alatt menni). A negyedikben pedig a 20-asért kárpótlásul megkaptam a 2-est (nem csak a 0-t kaparták le a rajtszámról), amivel végigélvezkedtem az utolsó menetet. Érzésre messze a legjobb gokart volt. Ugyan ezzel is "csak" 24,2-es időt sikerült menni, de legalább végig teli szájjal vigyorogva köröztem a pályán.

Ilyen kéne legyen minden gokartozás. 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://samorost.blog.hu/api/trackback/id/tr443279755

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása