Évzáró kör

2009. november 14. 23:59 - Samorost

A Peti által javasolt évzárót stílusosan kis bringázással egybekötve ejtettük meg a HHH-n, a Rekettyésben. Mivel a meteo alapján kellemes kirándulóidő ígérkezett, az eredetileg tervezett sima HHH oda-vissza kör helyett egy teljes déletőttöt kitöltő programra szavaztunk. Úgyis régen tekertünk már. Aztán elkövettük azt a hibát, hogy megint engedtük  Zolit vezérürüként brillírozni...

Reggel nyirkos, ködös időben, konkrét útvonalterv nélkül indultunk neki a HHH-nak. Első pontként a Virágos-nyereg elérését céloztuk meg. A viszonylag egyszerű K+-os megközelítés helyett természetesen először a 15%-os Táborhegyi utat kóstolhattuk meg, majd mindenki nagy "örömére" a Barlang-ösvényen (Zb) tolattyúzhattunk fel a bringákat a Fekete Salak útig (Z+). Innen szerencsére már csak végig kellett gurulni a Guckler Károly úton (Z) a Virágos-nyeregig.

Némi tanakodás után a szokásos K-n gurultunk át a Csúcs-hegyi-nyeregbe, majd onnan a Poo-n át a Tök-hegyre, majd a Szarvas-hegyre. Útközben rengeteg túrázóval találkoztunk, akik a Hegedűs Róbert emléktúrát igyekeztek teljesíteni (ttt kiírás itt). Lejtmenetbe kapcsolás előtt rövid pihenőt tartottunk a már-már előbújó napban reménykedve. Jandi a telóját fújta fel, én a láncomból szedtem ki a korábban betett, állandóan ugró, 8-as "közdarabot". Közben az is eldőlt, hogy a sárgán átmegyünk Solymárra, majd fel a Zsíros-hegyre és onnan vissza a HHH-ra a K,K+-on.

A solymári Shell kútnál Jandi elköszönt, mi pedig megkóstoltuk a Kökörcsin utca 30%-os emelkedőjét. Rövid aszfaltozás után visszacsatlakoztunk a sárgára. A kék becsatlakozásánál az elöl lévő erőspisták (Zoli, Balázs, Andris és Gabi) lefordultak balra, vissza Budapest felé, csak épp mi már rá voltunk állva egy forró teára. Úgyhogy mi szépen elzarándokoltunk a Zsíros-hegyig. A Muflonban fél óra ejtőzés és egy 100Ft-os tea által próbáltunk felfrissülni és közben Gabit is visszacsaltuk teázni.

Visszafelé nem túl nagy lelkesedéssel indultunk, de aztán a K hullámvasutazós szakaszán visszatért a kedvünk. A K+-on legurultunk Budaligetre, majd aszfalton átevickéltünk a HHH reptérhez. A Vörös-kőről megcsódálhattuk a HHH felhők közül kikandikáló adótornyait. A csúcsra a Kilencfa mellett induló köves úton döcögtünk fel, a felső harmadban kis tolással törve meg a monoton fogkocogtatást.

A Rekettyésben már vártak a többiek. Mivel már mindenki farkaséhes volt, mindenki berendelte a magának való ebédadagot csülök, bableves, hamburger, almás pite formájában. Hozzá sör, tea, forralt bor (finom), kóla. Talán egy bő órát beszélgettünk, sztorizgattunk, aztán a személyre szóló DVD-k (bezsúfoltam mind a 25 túránk képeit, videóit 1 DVD-re) szétosztása után hazafelé vettük az irányt.

Az aszfalton gurultunk le a remete-hegyi kanyarig, útközben kockára is fagytunk. A Bálint família már nem kanyarodott le a K+-ra, hanem aszfalton siettek tovább. Mi még eljátszottuk a K60-at visszafelé. A nyereg úti lejtőn sikerült régen látott sebességértéket regisztrált a GPS: Vmax=67,7km/ó. A Kiscellihez pont egyszerre értünk oda Petiékkel, de aztán megint elvesztettük őket. Mi mentünk az Amfiteátrum felé, ők a Kiscellin át vették célba az Árpád-hidat.

Hazaérve garantáltam magamnak a másnapi torokfájást, rekedtséget, de úgy tűnik nagy dráma nem lesz belőle. A téli körökre (remélhetőleg lesznek) azért majd a fejembe húzom a Barts rablómaszkomat...

Ja, a hiányzók nyugodtan jelentkezzenek a DVD-ért, ha igényt tartanak rá!

Képek: Évzáró 2009

2009. összes: 2378,07 km, 47531 m

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Rekettyés 2011.04.05. 10:55:36

Helyszín: 1033 Bp., Hármashatárhegyi út 3. Látogatás: 2011. március 13. 16:55-17:50 > David Lynch forog a sírjában. A hörgő csaposné és a Darth Vader kinézetű kutya erős...