Serrenések

Samorost és a Serrenők serrenései

Pilis-tető & Dobogókő K.O.

2016. március 27. 23:59 - Samorost

Kurucz Gabival toltunk egy pilisi kört. Hát, elég szarul bírtam, nagyon érződik a plusz 8-10 kiló rajtam. Az útvonal UVH - Üröm - Csobánkai nyereg (itt összefutottunk Cser Attival, aki Beáékkal jött edzeni) - hosszú-hegyi dózer - Szántói-nyereg - Trézsi-kút - Pilis-tető - Két-Bükkfa-nyereg - Dobogókő - Fagyoskatona - Tölgyikrek - Pomáz - Budakalász - UVH.

Gabi már a hosszú-hegyi dózeren elhúzott, ahogy Cser Atti és Bea is. Aztán Attiék bevárták a társaságuk másik három tagját, mi meg nekiugrottunk a Pilisnek. A Trézsinél feltankoltunk vízzel, aztán irány fel. Nekem csak olyan papásan. Ez van, ment már jobban is. A "napozóteraszunknál" néztük a levegőben sasszézó ernyősöket és megvártuk Attit és Beát. Hát, ők más dimenzióban tekernek, nem sokáig láttuk őket. Mi Gabival a kilátót végül kihagyva Z-n kerültük meg a hegyet. Itt már én is produkáltam értelmes tempót. Dobogókőre a Z+-on tekertünk fel, a Matyi büfében kajáltunk egy keveset Gabi ezreséből (én sok ésszel elfelejtettem zsetont hozni). Az eredetileg tervezett Prédikálószék - Spartacus kombót dobtuk és a sárgán csapattuk egy vigyorgósat a Fagyoskatonához. A Tölgyikrekig a sárgán szívtunk egy keveset a terepviszonyok miatt, de legalább az utolsó 200 méteren sikerült nyakig sárossá pacsmagolni magamat. A P+-ról Gabi lebeszélt, helyette a dózeren (ami tualjdonképpen a P jelzés) gurultunk le Pomáz határáig. Innen már csak a hazatekerés maradt. De azzal is alaposan megszenvedtem mind combizomzatilag, mind ülőgumóilag.

Képek a Google Photos-on.

Track: részben Garmin, részben Strava, mivel Üröm után lemerült a GPS-em (jól nem töltöttem fel)

Táv: 81 km
Szint: 1072 m
Idő: 6:32 óra

2016. összes: 232,4 km, 2239 m, 14:17 óra.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://samorost.blog.hu/api/trackback/id/tr838575606

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása