Serrenések

Samorost és a Serrenők serrenései

Csillebérci bringateszt nap

2013. szeptember 28. 23:59 - Samorost

Idén is volt  tesztnap Csillebércen, ezúttal én is kimentem. Kifelé Dawe-vel, ott Attival, visszafelé legújabb ismerőseimmel. Egy hónap kihagyás után majdhogynem fura volt bringára ülni.

A tesztnapra kifejezetten azzal a céllal mentem ki, hogy végigpróbáljam a 650b felhozatalt. Ki lehet találni: egy métert sem mentem eggyel sem. Ellenben kipróbáltam egy merev farú 29-es karbon Krosst és egy szintén 29-es, de fully Specit. Egyiktől sem estem hanyatt, mindkettő nagy batár, nehézkes kakasülőnek érződött, bár a Specit talán meg tudtam volna szokni. A 21 colos vázzal egész szép, arányos kiállású paripa volt.

Nagyjából az egész napot ellébecoltuk az expón, Dawe kettő körül haza is ment. Mi meg Attival olyan fél négy magasságában döntöttünk úgy, hogy mégiscsak guruljunk ma egy karikát. Végigbolyongtunk a sárga jelzésen a János-hegy felé és meg kell mondjam, állatira élveztem! De csak a lejtős részeket, a rövid emelkedőkön zihálva kalimpáltam Atti után. Egyrészt sokkal jobb kondiban is volt/van, másrészt meg hetek óta rajtam volt valami kórság, vagy allergia (azóta is), amitől nem kaptam rendesen levegőt. És mivel a légellátásom volt nem megfelelő, az izmaim is sokkal hamarabb beégtek. De Atti rendes volt és visszavett a tempóból a kedvemért.

Végül Makkosmária érintésével visszakevertünk a Csíki-hegyeken végigkanyargó sárgára, ahol már az első néhányszáz méter után összefutottunk egy épp (úton keresztbe dőlt) fát aprító bringás trióval. Hamar össze is pacsiztunk velük és ötösben cikáztunk végig igen jó tempóban a Huszonnégyökrös-hegyig. Közben eltakarítottunk még egy bedőlt fát az útból.

Visszafelé Budaörsön megmásztuk az Odvas-hegyet, amiről lefelé hiányoltam a "nehéz rész"-t, amire lefelé indulás előtt a fiúk nyomatékosan figyelmeztettek. Jó, oké, meredek volt és volt benne egy trükkös letörés is, de nem volt megoldhatatlan. Röhögtek is egy jót a "Hol volt itt a nehéz rész?" kérdésemen.

Budaörsről a Kelenföld - Lágymányos - Népliget - Stadionok útvonalon gurultunk haza, folyamatosan apadó létszámmal.

Ja, a Kelenföldi pályaudvarnál a bringaút "alternatív" lejárója (a gyalogos-bringás szerpentin-járda melletti-fölötti rövidítés) nagyon jó móka, ezentúl csak ott közlekedek, ha arra járok!

Képek: Google Photos (telefonnal csak pár darab)

Track: Garmin Connect

Táv: 73,75 km
Szint: 1029 m
Idő: 8:03 óra (ebből a 4:39 órát bringáztunk)

2013. összes: 1572,34 km, 20710 m, 137:54 óra.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://samorost.blog.hu/api/trackback/id/tr45558563

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása