Serrenések

Samorost és a Serrenők serrenései

Pap-rét Dr. Lockkal

2011. december 09. 23:59 - Samorost

Több, mint egy hónapja nem ültem bringán, de az elmúlt pár hét időjárása nem is hozta meg a kedvemet. Már elkönyveltem magamban, hogy idén nem megyek többet, aztán Dr. Lock addig hímezett-hámozott, hogy mégis kaptam a pillanatnyi jó időn és nem hagytam egyedül unatkozni a magányos dimbek-dombok között.

A Megyeritől átcsavartunk Szentendrére és teljesen random útvonalválasztással megközelítve a Pap-rétre vezető aszfaltot, onnan szép komótosan feltekertem Pap-rétig. Zoli kirobbanó formát tettetve jól otthagyott az aszfalton felfelé, de mivel a pap-réti elágazásnál teljesen elvesztette a fonalat, óriási rutinnal sikerült beérnem. Vagy 10 perc késéssel.

Rövid szakértést követően abban maradtunk, hogy a legcélszerűbb, és sorvadó korpuszunknak is legfelemelőbb megoldás, ha egyenesen a Kisrigó nevezetű vendéglátóipari objektum irányába indítunk rohamot.

A kézenfekvőnek tűnő aszfalton kummantás helyett a K-n másztuk meg a Saint-Leslie-hegyet, a Duna Maraton útvonalán. Ezután tőlünk teljesen szokatlan módon harcias színezéses tevékenységbe kezdve a Pc jelzésen csapattunk le Pilisszentlálszlóra.

A Kisrigóban vagy bő egy óránkba telt, mire a fejadagjaink (nekem bableves, Zolinak tárkonyos raguleves, plusz mindkettőnknek egy adag vaníliaöntetes túrós palacsinta, illetve forralt bor és kávé ízlés szerint) utolsó morzsáit is a gyomornedvekre és bélbolyhokra bíztuk. Közben természetesen megszámlálhatatlan variációt vázoltunk fel a hazaútra.

A számtalan javaslatból az idő szűke választott helyettünk, és a K-n indulva, majd DM útvonalat követve a Tölgyikreket irányoztuk be. Dr. Z ezen a szakaszon is lemosott a pályáról, de már kevésbé fájdalmas különbséggel.

Nekem a Tölgyikrekig nagyjából elég is volt, éreztem a combomat, ülepemet, de nem éreztem már a tüdőmet. Azt már valahol félúton kiköptem. Nem maradt tehát más választásunk, mint a P-n lecsorogni Pomáz felé.

Furcsa, vicces és egyben elszomorító, hogy a Transalp után egy pap-réti mászás is kihívást jelent, de hát ez van... Többet kéne menni.

Képek azért készültek!

Track: Garmin Connect 

Táv: 43,89 km
Szint: 848 m
Idő: 4:43 óra

2011. összes: 3429,32 km, 78673 m, 362:18 óra.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://samorost.blog.hu/api/trackback/id/tr583460055

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása