Csiki-hegyek fordítva

2011. október 29. 23:59 - Samorost

Szombaton tulajdonképpen a pár héttel ezelőtti csíki-hegyi kört csináltuk meg az ellentétes irányból. Kényelmesen felfogasoztunk a Széchenyi-hegyre (Viktorral ketten, a két Gábor az eggyel későbbivel jött utánunk), megreggeliztünk a Normafánál a Rétes büfében, aztán meg sem álltunk a Huszonnégyökrös-hegy tetejéig.

Közben - még az elején, a Széchenyi-hegyről a Z+-on lefelé - elvesztettük Viktort, de nemi kolbászolást követően előkerült. És volt egy vicces siratófal mászásunk a budaörsi kilövőnél, ahol bg_ besült kettes számú próbálkozásán könnyesre röhögtük magunkat.

A Huszonnégyökrösig összekapartunk 400 méter szintet, ami belőlem is (épp a náthából kifelé menet) és Viktorból is (jó sok kihagyás után) alaposan kivette az erőt.

Budakeszire a meglepően kellemes Mária-szurdokon át begurulva egyből betoltuk Viktor bringáját a "Mountain Béka Bt." kerékpárüzletébe. Nehogy már a vacakoló kazettája legyen az indok a lefalcolásra. Kapott is 2000 Ft-ért cseredarabot, de a féktárcsa egyengetéssel, váltófül hajlítgatással és váltó állítgatással együtt jó egy órába telt, mire újra menetkész lett. Közben (meg már előtte is) hiába kapacitáltuk telefonon Zsozsót, hogy jöjjön el velünk a Pilisig.

De a Pilisig már mi sem jutottunk el. Viktor még a Nagy-Kopaszra menet hátraarcolt vissza Budakeszire, mi meg egy Z+ menti sziklapárkány (és kilátóhely) útba ejtése után a Nagy-Kopaszról némileg már éhesen (és én fáradtan is) inkább a Zsíros-hegy felé vettük az irányt. Jól bezsírosdeszkáztunk a Muflonban, egy-egy pohár virágmézzel megspékelt forró csipkebogyó tea kíséretében.

Visszafelé a K-n jöttünk, majd a K+-on gurultunk le Budaligetre. A falmeredek Villám utcát megmászva az Sc-n legurultunk Hűvösvölgybe, onnan pedig aszfalton haza. Azaz én csak a Szilágyi feletti Trombitás útig, mert a reggeli elalvás és rohanás miatt kocsival fuvaroztam el magam a fogasig. Nem mondom, hogy nem esett jól ott helyben kocsiba ülni és megspórolni jó a 25 km-t hazáig.

Képek: Google Photos - Kipurcanás a budaiban

2011. összes: 3264,93 km, 76217 m, 345:19 óra.