Serrenések

Samorost és a Serrenők serrenései

HHH kör

2011. január 23. 23:59 - Samorost

A múlt heti hosszú után most egy rövid következett, leginkább a hideg idő miatt. Szombaton (tegnap) gurultam egyet Kurucz Gabival és Pannával a Naplás-tó melletti erdő ösvényein és az egyórás tekerés alatt szépen el is fáradtam. És a végére fáztam is egy kicsit.

A tegnap tapasztalt sárhelyzet adta az ötletet, hogy a kövesebb HHH felé vegyük az irányt.

Reggel persze alaposan belehúztam (apuéknál reggeliztünk kacsamájat - nyamm), sikerült 30 perc késéssel indulni. Hogy nagyon ne csússzon el a nap, az UVH-s találkát menet közben az Amfiteátrumra módosítottuk, így Dawe, Zeke és Zsozsó nem fagyott kockára az UVH-nál és mi Gabival sem késtünk csak 10 percet a többiekhez képest.

Persze a starthely adta az útvonalat, a'la K60 fel a HHH-ra. Annak ellenére, hogy végig Zekét zrikáltuk a 28-as sora miatt, elég gyorsan felértünk. Dawe útközben addig duruzsolta a fülünkbe a Rekettyés varázsszót, amíg végül csak ott kötöttünk ki egy zsíroskenyér-forralt bor kombó leküldése erejéig. Én szépen át is vettem a magammal cipelt tartalék pólót, pulcsit, mert a rajtam lévő csurom vizes volt.

Ejtőzés után azért a csúcsra csak felmentünk és a régi S melletti erdei csiki-csukin estünk le a Kilencfához. Szó szerint, ugyanis Dawe az elején, én a vége felé az egyik döntött kanyarban raktam el magam. Azaz csak kiegyenesítettem a kanyart a bokrok közé.

Aztán a Kilencfától jött a szopacs, a hangár fölötti menekülő annyira sáros volt, hogy mindenkinek beálltak a kerekei alig 100 méter után. Takarítottunk is egy darabig, majd egy kevésbé kijárt párhuzamos kis ösvényen csorogtunk le a Határ-nyeregbe.

A Fenyőgyöngyéhez a Zc-n fel, majd egy újabb rövid csiki-csukis szakasz után az aszfalton gurultunk le. Ennyi elég is volt mára.

Képek: Google Photos

Videó: Youtube link

Track: nyista

Táv: 50 km
Szint: 540 m
Idő: 5:00 óra

2011. összes: 154,43 km, 1342 m, 14:51 óra.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://samorost.blog.hu/api/trackback/id/tr102617003

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása