Serrenések

Samorost és a Serrenők serrenései

Szilvásvárad - Három-kő

2010. november 06. 23:59 - Samorost

Amíg a többiek hétvégén Avus nyomában a Budai-hegység lankáin élvezték ki a november eleji napsütést, én Szilvásváradon lógattam a lábam.

Szombat délután azért elszaladtam egy rövid körre. Három-kő volt a cél, kicsit élvezni az ottani panorámát és nyugalmat. Előtte szerettem volna felmenni Istállós-kőre, de a Szalajka-völgyben egy váratlan találkozás folytán pont egy órával többet időztem a tervezettnél, így a Bükk legmagasabb pontja már nem fért bele a délutánba. Sietnem is kellett, hogy a végén ne sötétedjen rám.

A Szalajka-forrástól az erdészeti úton, majd a sárgán felmentem a Katonasírokig, onnan pedig a murván, majd a Z-n a Kopasz-rétig. Itt pillanatnyi vacilla után a K+-on kimentem a Poo dózerére és ezen gurultam el Olasz-kapu felé.

Három-kőre a Zsidó-réten átvágva tekertem fel. A kellemes pihenőt és a gyönyörű panorámát az élesen hasító szél miatt sajnos nem lehetett maradéktalanul élvezni, rövid idő után kénytelen voltam a fák közé menekülni.

Visszafelé a Z3-on indultam, természetesen az ellenkező irányba. Nagyon jó kis single track, bár 1-2 számomra leküzdhetetlen akadály azért van rajta.

A Z aszfaltjára kiérve már sietősre vettem, mert kezdett gyorsan sötétedni. Olasz-kapuig végig aszfalton, ahogy utána is. Kivéve a kedvenc rövidítésemet az S-en, illetve a végén le a hegyről Szilvásváradra az S4-en.

Képek: Google Photos

Track: Garmin Connect 

Táv: 32,92 km
Szint: 822 m
Idő: 4:33 óra

2010. összes: 2364,57 km, 53031 m, 295:14 óra.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://samorost.blog.hu/api/trackback/id/tr782432589

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása