Serrenések

Samorost és a Serrenők serrenései

Szilvásváradi közepes edzőkör

2010. július 29. 23:59 - Samorost

Mivel szombatra egy jókora karika volt betervezve a Bükkben Zsozsóékkal, úgy gondoltam, hogy a tegnapi egész napos eső után a mai napsütésben tekerek egy rövidet délután.

Az S+ jelzésen a kert végéből feltekertem az Olasz-kapuhoz vezető aszfaltig. Megszenvedtem rajta rendesen. De hát mikor nem? Régebben csak 1-2 megállással megtűzdelve tudtam abszolválni, most egy szuszra ment, még ha nehezen is.

Az aszfalton elgurultam a Gerenna-vár aljáig, ahonnan az S jelzésen zötykölődtem el az aszfaltcsíkig. Ez a rész azért rendesen átalakult, korábban nagyon jókat lehetett zúzni rajta lefelé, most azért kell figyelni rendesen. Kövekre, vízmosásokra, vízátvezető gödrökre.

Az aszfaltra kiérve újra felfelé vettem az irányt, a Milleniumi kilátó parkolójáig. Innen indul le Szilvásváradra a KL tanösvény. Nagyon szeretem ezt az utat, változatos, kacskaringós, helyenként meg zúzós. De azért nem veszélytelen, van 1-2 meglepi gödör az út közepén minden előzmény nélkül és a legtöbb kanyar, visszafordító kifelé lejt, többször egyenesen egy-egy méretes fának vezetve az ideális ívet. De akkor is füligvigyor elejétől a végéig.

Edzőkörnek is tökéletes. Ebből a szemszögből nézve van még hova fejlődnöm, 45-50 perc alatt is simán le lehetne tekerni.

Track: https://connect.garmin.com/modern/activity/45700090

Táv: 10,7 km
Szint: ~480 m (GPS nem volt nálam)
Idő: 0:58 óra

2010. összes: 1367,84 km, 28575 m, 165:04 óra.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://samorost.blog.hu/api/trackback/id/tr682191729

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása