Serrenések

Samorost és a Serrenők serrenései

Domonkos első motoros balesete

2010. május 03. 09:11 - Samorost

Na, Domonkos is felavatta tegnap ebéd után a szép (de kissé identitászavaros) kawazöld-narancssárga Suzuki háromkerekűjét Szilvásváradon. Az előre-hátra haladás már nagyon megy neki, de az irányítással még vannak gondok.
Így történt, hogy hirtelen belendülve az irányzék kissé félrement és a jobb hátsó kerék felszaladt az alig 2-3 centis padkára. A motort ez szépen megdobta, a mi kis motorosunk pedig arccal előre ért földet a következő pillanatban.
Persze az apja dolga lett volna elkapni, de ő épp anyára figyelt, így azon nyomban apa lett a nemnormális, idióta, megbízhatatlan marha, akire a gyereket egy pillanatra sem szabad rábízni. És úristen, úristen, te jó ég, most mit csináljunk, ömlik a vér a gyerek szájából - már rohant is fel vele anya a házba...
"Ömlött" is a vér vagy 1-2 percig, de szegény Domi inkább attól ijedt meg és kezdett igazán bőgni, hogy nem értette mi ez a nagy riadalom körülötte. Apa szintén nem értette. Nem volt nagy perec, de tény, hogy a szája belül kicsit felrepedt, kicsit vérzett és szépen fel is dagadt. Nincs mese, azonnal vinni kell a sebészeti ügyeletre, tetanuszt kell neki adatni és biztos össze is kell varrni a száját. Aztán 5 perc múlva, amikor Domi már csak hüppögött, a riadalom is kezdett elülni.
Mire hazaértünk Budapestre (hogy aztán menjünk az ügyeletre varratni, tetanuszolni, meg ki tudja még minek), már a duzzanat is jórészt lement. Anya fél órán át próbálta hívni a Heim Pál ügyeletét, de sokkal okosabb akkor sem lett, amikor felvették a telefont. Az orvos nem látja a gyereket, be kell vinni. Én nem támogattam az ötletet, Domi is vidáman játszogatott, úgyhogy Anya futott még egy utolsó kört egy ismerős orvosnál. Válasz: ha nem igényel ellátást, nem kell bevinni. Tetanuszt meg nem adnak 16 éves kor alatt. Szuper, ezek szerint az ismerős orvos is apához hasonlóan elbagatellizálta a dolgot, Domonkos pedig orvoslátogatás nélkül megúszta az eseményt.
Reggelre már csak egy kis piros folt árulkodott a tegnapi kalandról, a duzzanat teljesen eltűnt.

 

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://samorost.blog.hu/api/trackback/id/tr371971048

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

e911 2010.05.15. 21:25:24

jaja, de apjának az egyik szeme mindig rajta kellene hogy legyen ha ő a felvigyázó. És picit nagy a körítés, de hát így lesz szép visszaemlékezni rá, így izgibb a story. Sebészetre és tetanuszra sem én akartam vinni, hanem anyám, de ilyen pici gyereknél meg jobb megkérdezni egy orvost, mint elbagatellizálni mindent. (Mások sokkal apróbb dolgok miatt is kórházba viszik a gyereket.) Bezzeg máskor mindent nekem kell tudnom, mondván én vagyok az anyja... Amúgy pedig még mindig látszik a helye (2 hét után is) és Domi már akkor ordított, amikor pofára esett, és nem akkor kezdett el, amikor én felkaptam. És nem marháztam, max. "bénáztam". Úh. aki az elfogulatlan, apát egy másodpercre sem szitkózó leírásra kíváncsi: barthadomi.blog.hu/2010/05/05/szilvasvarad_es_az_elso
süti beállítások módosítása