Serrenések

Samorost és a Serrenők serrenései

Éves összesítő 2009

2009. december 08. 13:00 - Samorost

Gyártottam egy kis statisztikát a reflexológusommal ezévben (eddig) együtt töltött időről. Hogy legyen viszonyítási alap is, mellétettem az előző két év (részben saccolt) adatait is.

Íme a legújabb érdekes adatok: 

  2009 2008 2007
megtett táv (km) 2 394  1 640 1 319
szintemelkedés (m) 48 229  30 687  19 255
menetidő (óó:pp)  291:52  199:54  146:06
átlagsebesség (km/ó)  8,70 8,22  8,98


A számok szerintem magukért beszélnek, de mégis fura belegondolni abba, hogy több, mint 12 napot töltöttem nyeregben. 

Titkon még reménykedek benne, hogy év végéig sikerül átütni a 2500 km-t és az 50000 m szintet, mert nem sok híja van. Hátha meggondolja magát az időjárás... Addig is leporolom a snowboardomat!

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://samorost.blog.hu/api/trackback/id/tr301583242

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

avus · http://avus.blog.hu 2009.12.11. 00:56:48

Nekem kicsit több, de csak a városi közlekedés miatt, amúgy 08-hoz képest totál gyász. A városi közlekedés automatikusan generál évi kb 5000 km-t, és 50 km szintet (minden nap 16-17 km, és 180 m szint). De tavaly a montizásból (és egy kevés országútból) még rájött erre 3-4000 km táv, és jóval 50 km feletti szint, szummázva 100 km fölött jött ki. Idén szerintem 2000 km alatt van a montizás, a szint meg 25 km körül. Meg lehet nézni a 2008-as és a 2009-es képtárak albumszámát is... Nagyon várom már a fagyokat, mert a sártól és a nyirkos időtől már hányingerem van.

Samorost · http://samorost.blog.hu 2009.12.11. 09:06:41

@avus: "Nekem kicsit több..." - Na ne szerénykedjünk ennyire! :) Majdnem 4x annyit mentél, mint én. Ha azt vesszük, hogy az én 2500km-em szinte kizárólag a szombati túrázgatásokból jött össze, akkor nem rossz, de nekem sem ártana hétközben is gurulni 1x-2x. Csodák nincsenek, az erőnléti viszonyoknál szépen visszaköszön a megtett km-ek aránya. A sorvégi bérletet azért megpróbálom valami előkelőbb helyre váltani jövőre...

Vasárnap talán megpróbálkozunk egy rövid budai tekeréssel (nem jössz?), de ahogy nézem a meteót, a kilátások egyre romlanak. :(

avus · http://avus.blog.hu 2009.12.11. 13:57:19

@Samorost: Na igen, de a városi tekerés csak a mennyiséget produkálja, nem a minőséget, így jogos a hiányérzetem :). Az tényleg jó benne, hogy munkába jönni kell esőben is, így nem kedv kérdése a dolog, és 2 hónap kihagyás során is karbantart valamennyire.

A vasárnapot fontolgattam, de ma is esik ez a q eső, és nem lesz olyan hideg, hogy addigra megkössön a talaj. Jövő hétvége egynapos, azért nem lesz jó, de abban azért bízok, hogy két hét múlva tudok már tekerni. Csóványost hóban még úgyse láttam :).

avus · http://avus.blog.hu 2009.12.14. 10:17:46

Halihó!

Kedvemre való ez a mai időjárás, és még inkább az, amit a hétre ígérnek. Mit szólnátok esetleg egy hétvégi (vasárnapi) Gerecséhez? Tudom, azt mondtad, hogy tavaszra tervezitek, mert sok érdeklődő lenne rá, de sztem nem zárják ki egymást, mert aki esetleg most látná, valószínűleg visszamegy tavasszal is. Ellenben kellemes light, a déli részen olyan ezres körüli kör a reális, így ha hó is esik, arrafelé még tekerhető marad. Aztán ha mégse, mert akkora a hó, variálhatunk budaira. Mit szólsz?

Samorost · http://samorost.blog.hu 2009.12.14. 11:39:02

@avus: Szia Peti! Az a nagy helyzet, hogy most szombatra ausztriai snowboardozást terveztünk be. Ha meg így lesz, vasárnap nem sok erőnk lesz tekerni (az otthoni ellenállásról nem is beszélve). Viszont ez a Gerecse dolog nagyon jól hangzik, de szerintem át fog csúszni a jövő évre.
Amúgy vasárnap gurultunk egy rövidet a Naplás tó környékén Gabival. Hát, a múlt heti takonykór azért eléggé éreztette a hatását... Meg a vékony őszi felsőcuccban fáztam is elöl egy kicsit (pedig dupla aláöltözet és egy sima pulóver is volt alatta), de talán a héten meglesz a kabátom, úgyhogy az öltözék nem lesz akadálya a mínuszos tekeréseknek.

avus · http://avus.blog.hu 2009.12.14. 11:42:21

@Samorost: Jól van, addig is megyek egyet és csinálok kedvcsalogató képeket :).
süti beállítások módosítása