Serrenések

Samorost és a Serrenők serrenései

Jutalomgokartozás

2009. szeptember 17. 23:59 - Samorost

Valamilyen módon muszáj volt megünnepelni a BEAC MAXI-n szintidőn belüli beérést. Jutalmul megleptük magunkat egy Eurocenter beli gokartozással. Öten (Hardhat, Jandi, Viktor, Zoli, én) már elegen voltunk az élvezetes versenyzéshez.

Az első menet amolyan bemelegítő futam volt, Jandi először ült gokartban és a pálya hátsó részét is megnyújtották egy hosszú egyenessel. Nem születtek rossz idők, de olyan egetverően jók se.

A második menetben Zoli gokartja az első körben befuccsolt, így ő kimaradt. Itt már lényegesen jobb  időket mentünk.

A harmadik menetben - mivel kb 1-1,5 másodperccel gyorsabb voltam a többieknél és a 200-asból csak 4 db gokart maradt harcra készen - beültem egy 160-asba. Na, ez egy überjól sikeredett menet lett! A kisebb gokart egyenesben nem volt lényegesen lassabb a 200-asnál, csak az az egy baj volt vele, hogy nagyon tolta az elejét, nem akarózott neki befordulni a kanyarokban. Viktor pár kör után utol is ért (én indultam legelölről a rajtnál), sőt meg is előzött. Egyszer visszavettem a pozíciót, de aztán másodszor is elment mellettem az egyik kanyarban. Két körön keresztül üldöztem, a másodikban már végig toltam a célegyenesben. Aztán a hátsó kanyarban vagy én fordultam gyorsabban egy hajszállal, vagy ő lassult be egy kicsit, a lényeg, hogy teligázon mepöccintettem hátulról a kanyar kijáratánál. Épp annyira löktem neki a falnak, hogy az hirtelen megfogta, én meg bamm, befordítottam 90 fokban. Úgy megállt, mint a szög, azt hittem, kiesik a gokartból. Én csak belassultam, de el tudtam menni mellette. Azán jöttek a többiek kicsi a rakást játszani... Még szerencse, hogy az akció az utolsó körben történt.

Aztán négyen mentünk még egy negyedik menetet is. Zoli besokallt az előzőben, ő nem jött. Nyomtam, mint a hülye, de nem tudtam a többieket lekörözni, még 2-3 kör kellett volna hozzá a leintésnél. Hiába, már ők is nagyon belejöttek a végére. Viktor csinálta jól, hogy bevárta és elengedte Hardhatot és Jandit, így végig tudtak csatázni.

Tetszett mindenkinek a dolog, úgyhogy szerintem még legalább egy menetet beszorítunk ebbe az évbe.

Szólj hozzá!
Címkék: gokart egyebek

A bejegyzés trackback címe:

https://samorost.blog.hu/api/trackback/id/tr81391857

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása