Serrenések

Samorost és a Serrenők serrenései

Nagytarcsa-Csömör

2009. augusztus 31. 23:59 - Samorost

A második edzőnap a BEAC MAXI-ra készülés jegyében. K.Gabival mentünk egy kört. Volt oly kedves és megvárt Nagytarcsánál, pedig ő előbb indult el bringázni, én meg csak később értem haza. Negyed órát adtam magamnak kiérni Nagytarcsára, hát az M0 felüljáróra értem ki 18 perc alatt. Majdnem jó. Csak közben jól megdöglöttem. Iskolapéldája a "hogyan ne edzünk" módszernek. Kolbászoltunk egy sort a tarcsai dűnéken (Gabi elég jól ismeri ezt a részt), majd a Hungaroring mellett kötöttünk ki. Innen már adta magát a Csömör felé való hazagurulás. Közben meg kicsit megdézsmáltuk a ring melletti szőlőket. Egész jó kört hoztunk össze ketten, kár hogy csak a végére tértem magamhoz. Fura mód a 705-ös kicsit elszámolta a szinteket, mert az Training Centerben max emelkedésnek 291 métert adott meg, süllyedésnek viszont 392 métert. Mivel a kiindulási és végpont ugyanaz, nem értem mi lehetett a gixer. Amúgy a 392 méter áll közel a valósághoz, mert már az első tarcsai dombtetőn 140 méter volt a szint, a Ringnél meg már 300-nál járt. Szóval menet közben még jók voltak az adatok. Rejtély.

Képek: nem vittem gépet
Track: a fals szintmérés miatt nem töltöttem fel

Táv: 34,4 km
Szint: 392 m
Idő: 1:47 óra

2009. összes: 1738,60 km, 31497 m

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://samorost.blog.hu/api/trackback/id/tr701354998

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása