Serrenések

Samorost és a Serrenők serrenései

Kite újratöltve

2009. május 06. 23:59 - Samorost

Már karácsony óta ott állt a szoba sarkában a hátizsák, benne a zsír új 2008-as Takoon Furia-val. Most végre eljött az alkalom, hogy kicsit felelevenítsem a korábban tanultakat.

A kitesurf.hu hírlevelei folyamatosan jönnek ugyan, de többnyire hétvégére esnek a tanfolyamos napok. Akkor meg ugye bringázás van. A másik nap meg mindig a pihié és a családi programoké. Szóval, eddig nem tudtam kimenni egy szeánszra sem. Viszont ezen a héten két nap is volt hétközben tanfolyam a HHH reptéren, a szerdai napot be is ütemeztem magamnak.

Petivel, a "tanár úrral", egyet értettünk abban, hogy először egy gyakorló kite-on elevenítsem fel a régi mozdulatokat. Szóval, kaptam egy 3-as gyakorló kite-ot és rettentő jót bírkóztam vele vagy 2 órán át. "Erre bezzeg van eszem!" - mondaná Apu, azonnal elkaptam a fonalat, mintha csak tegnap csináltam volna utoljára. Sajnos az idő elég marcona volt, még egy kis esőt is kaptunk és a szél is elég halványan muzsikált, ezért a Furia a hátizsákban maradt. Következő alkalommal viszont már azt fogjuk beizzítani. Már alig várom!

Petit is sikerült kíváncsivá tenni, honnan sikerült ilyen jó (fél) áron hozzájutni a kis (nem is olyan kis, mert 11-es) Fúrjához. Hát innen: www.kingofwatersports.com, igaz én az e-bay-es kínálatukból csíptem meg.

Szólj hozzá!
Címkék: kite hhh egyebek

A bejegyzés trackback címe:

https://samorost.blog.hu/api/trackback/id/tr471109883

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása