Serrenések

Samorost és a Serrenők serrenései

Szilvásváradon Zoliékkal

2008. augusztus 23. 23:59 - Samorost

Zoli barátommal tekertünk egy-egy rövid kört, körbevezettem a környéken. 20-án az S+-on felmentünk a Gerenna-várhoz. Lefelé az S-en jöttünk, majd az aszfelton visszatekertünk a Milleniumi kilátó alá és a tanösvényen jöttünk le. A halálközeli élmények ellenére (Zoli kicsit besokallt egy helyen lefelé) szuper kör volt.

22-én valamivel nagyobb karikára mentünk. A Z+.on fel a Kelemen-székére, majd a Katonasíroktól a K-n fel az Őr-kőhöz. Én felmentem az Őr-kőre körülnézni (megint szuper idő volt, nem akartam kihagyni) - csont nélkül feltekertem, Zoli a K-n alulról került.
Vissza a P/K+, majd a Z-n jöttünk le a Szalajka-völgybe, onnan meg szép lazán hazagurultunk.

Egyik sem épp nagy kör, de mégis a távhoz képest mindkettő igencsak fárasztó.

Az október 23-i hétvégét ennek ellenére már le is beszéltük, remélem az időjárás is kegyes lesz majd hozzánk.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://samorost.blog.hu/api/trackback/id/tr77646267

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása