Serrenések

Samorost és a Serrenők serrenései

Pass Portes du Soleil 2019

2019. június 30. 23:59 - Samorost

Idén sem hagytuk ki a PPdS-t. És idén is nagyon jó volt. Miki hozta a buszt, kifelé Salzburgig vittünk utasokat, így jóval olcsóbbra jött ki az úti költség. Kifelé csak hárman voltunk, Miki, Ricsi és én. Mindenki vezetett. Ricsinek épp a svájci határ előtt adtuk át a kormányt, ami azért volt vicces, mert jogsi nem is volt nála, csak az igazolás, hogy épp megújítás alatt van. És persze a határnál ki is szedtek minket a sorból. Némi fejvakarás, magyarázkodás (3 embernek minek hat bringa - amikből Leogangban vettünk fel négyet) után szerencsére utunkra engedtek. A brigád másik fele megoldotta magának az utazást, Gergő és Balázs repülővel és vonattal jöttek Budapestről, Csíz meg lekocsizott Münchenből. 

A szállás a tavalyelőtti Chalet Amanda volt ismét. Az időjárás akár kegyesnek mondható is lehetett volna, ha nem 40 fokos hőséggel örvendeztet mindkét nap. Főleg pénteken volt ütős az idő, meg is látszott a perecek számán. Rajtam és Csízen kívül mindenki elfeküdt legalább egyszer. Balázs konkrétan az első 25 méteren fejre esett és begyűjtött egy méretes monoklit. Pár lejtővel arrébb meg Miki repülte át a kormányt. És így, szép sorban a többieket is utolérte a firkálás gonosz manója. A napot sikerült úgy elnyújtani, hogy épp csak elértük az utolsó liftet. A legutolsó lejtőre már nem is engedtek minket, alternatív útvonalon kellett visszagurulnunk Champérybe.

Szombaton a henyélésé volt a főszerep, bár mi Gergővel és Balázzsal elmentünk kirándulni a szemközti sziklafalra.Elvittük Miki kisbuszát, amivel igencsak kalandosan jutottunk le Champérybe a kirándulás végén. Nem ecsetelem, hátha Miki is olvassa ez a posztot egyszer.

Vasárnap már mindenki ügyesebb volt, hamarabb körbe is értünk, igaz most sem mentünk végig a teljes körön, Les Gets például teljes mértékben kimaradt mindkét nap. Én rettenet fáradtnak éreztem magam a nap első felében, aztán úgy dél tájában megjött a kedv és a lendület is. Óvatosan voltam, de azért adtam a bringának.

Én új gumikkal készültem a kétnapos rodeóra (és be kell valljam, nagyon bejött a Maxxis Minion DHF+ & Rekon+ kombó). Természetesen belső nélküli (magyarul tubeless) üzemmódban raktam fel őket, így én voltam talán az egyetlen, aki nem kapott defektet ezen a hétvégén. Ezen kívül az első fékbetétet kellett csak lecserélnem a pénteki nap után, a tavaly tartalékba vett szinteres betéteket raktam be.

Ajándékba ezúttal Bell sisakokat kaptunk, mindenkinek lett rögtön kettő is. Elég vékonyan párnázott és a szellőzők sincsenek elszaporodva rajta, de kényelmes viselet.

Képek: Google Photos

Videók a Youtube-on

Track-ek: Péntek, vasárnap

Táv: 104,04 + 102,04 km, 
Szint: 6512 + 6446 m (felfelé ennek kb. az nyolcadát-egytizedét húztuk be)
Idő: 10:43 + 10:30 óra

2019. összes: 42,34 km, 17242 m, 46:26 óra.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://samorost.blog.hu/api/trackback/id/tr4714981974

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása