Serrenések

Samorost és a Serrenők serrenései

Gödöllői 100-as Kavival

2015. április 19. 23:59 - Samorost

Szombaton senki nem jelentkezett a börzsönyi kiruccanásra, így rá sem ültem aznap a bringára. Vasárnap reggel viszont hívott Kavi, hogy mit szólnék egy laza körhöz Gödöllő környékén. Amúgy is akartam gurulni egyet, úgyhogy engedtem a csábításnak. Merthogy a beharangozott "egy nagyobb emelkedő van, aztán csak lejtő" elég csábítóan hangzott. Utólag kiderült, Kavi "nem emlékezett elég pontosan".

A Naplásnál találkoztunk, onnan Rákosliget, Rákoscsaba, Pécel, Isaszeg, Gödöllő volt menü. Jól meg is húztuk az elejét, kedvem volt tekerni. Gödöllőre bőven 30 fölötti átlaggal értünk ki. Gödöllőről Valkóra már nem voltunk ilyen fürgék. A Valkói út viszont - miután átmásztunk az első nagy dombon - elképesztően hangulatos lejtőzéssel ajándékozott meg az üde zöld fák közt kígyózó, jó minőségű aszfaltcsíkon.

Vácszentlászón már kezdett lankadni a hangulatunk, de Turáig még hoztuk a tempót. Zsámbok felé már kezdtem fáradni az ellen-oldalszélben, Kavi sem törte túl nagy lelkesedéssel a szelet. A mélypont Dány után jött el, ahol már legalább a második tucat kis dombon voltunk túl, miközben folyamatosan kaptuk az arcunkba a szelet. Itt már Kavi is kifakadt párszor. Én konkrétan elfáradtam és el is untam a szél elleni küzdelmet és kényelmes 18-20-as tempóra váltottam. Kavit csak Isaszeg előtt értem be. Itt álltunk meg először. Én ittam (még menet közben elfogyott a 6,5 deci vizem) és ha már megálltunk, legyűrtünk 1-1 műzli szeletet is. 3-4 perc pihenő után "most már minden mindegy" alapon Nagytarcsa felé fordultunk, még egy utolsó emelkedőre.

Tarcsán a templomnál megálltunk ugyan egy percre, de aztán hirtelen ötlettől vezérelve hazakísértem Kavit, amiért megajándékozott még egy utolsó utáni mászással is. Neki alulról lett meg a 100, nekem - mivel még haza is kellett tekernem (a Naplásig még egy utolsó utáni utáni emelkedővel) - valamivel 110 fölött jött össze. Pontosan nem tudom, mert se a km órát nem nulláztam induláskor, se a GPS-t nem tettem fel. És képeket sem csináltam útközben. Ez egy ilyen puritán menet volt. De attól még jó.

Track: na az nincs

Táv: ~110 km
Szint: ~700 m
Idő: ~4:30 óra

2015. összes: 248,77 km, 3630 m, 21:07 óra.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://samorost.blog.hu/api/trackback/id/tr427429034

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása