Serrenések

Samorost és a Serrenők serrenései

Téry 50 2014

2014. március 29. 23:59 - Samorost

A szokásos évi első erőpróba, a Téry. Mondanom sem kell, mennyit készültem rá, jól látszik az eddigi teljesítményemen. Alig karcolom a 300 km-t, alulról persze. Nem is vártam sokat magamtól. A bringától már kicsit többet. De a Scott sem volt kedves hozzám. A hátsó rugóstag lock nem működött, mint ahogy az első fék sem. Dobogókőig gyakorlatilag minimális első fékerőt produkált a bringa. Nem mondom, tényleg élvezetes volt kanyartól kanyarig farolva lecsapatni a Zsíros-hegyről, de azért abban reménykedtem, hogy néhány lejtő után csak megjön a megszokott fékhatás. Meg is jött, Dobogókő után, a piroson lefelé, a kerítéssel elzárt technikás szakaszon. Úgy látszik, a Scott sem csak egy élettelen tárgy, itt szállt inába a bátorsága. Mondjuk valahol érthető is, nem veszélytelen a gyökeres, köves, letörésekkel tűzdelt kacskaringós ösvény. István a 29-es rombolóját át is szaltózta és seggel előre egyenesen a tüskés susnyában landolt. Volt is nagy obégatás, hogy "jaj, de szúr!". De komoly baj szerencsére nem lett. Mint ahogy az egész napot megúsztuk komolyabb perec nélkül. Pedig 13 fős sereggel romboltunk végig a távon. Visszafelé természetesen a Királykúti-nyereg felé jöttünk, csapattunk a piroson a Sikároshoz, majd patakoztunk a kéken Dömör-kapuig. Dömör-kapunál én leszakadtam, csak Danit értem utol Szentendrén. Hazagurulni már nagyon nem volt kellemes. Este gyakorlatilag emelni nem tudtam a lábaimat. Edzeni kéne...

Képek: Google Photos

Track: Garmin Connect

Táv: 84,23 km
Szint: 1699 m
Idő: 9:08 óra

2014. összes: 367,43 km, 4107 m, 25:31 óra.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://samorost.blog.hu/api/trackback/id/tr315965512

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása