Serrenések

Samorost és a Serrenők serrenései

Évnyitó Zeke-menet

2014. január 18. 23:59 - Samorost

Felavatandó az új országúti paripát csatlakoztam a Zeke mester által szervezett laza 70 km-es déli félteke körre. Gondoltam ennyi tekerés még épp jó lesz átmozgatni berozsdásodott izmaimat. Meg ahogy azt Móricka elképzelte...

Reggel Viktor bringáján elszakadt az első váltó bowdenje, úgyhogy Kurucz Gabinál "szervizeltünk" vagy 30-40 percet, amíg a többiek már lassan gyülekeztek a város túloldalán. Szóval nem hazudtoltuk meg magunkat, csak épp most nem én voltam a késés oka.

Régen látott népes társaság verődött össze, az érdi becsatlakozókkal együtt voltunk vagy tízen. Az elején nem nagyon éreztem a ritmust de Érdnél egészen megjött a kedvem. Persze az emelkedőket nem bírtam, de hála a kompakt hajtóműnek, mindenhol fel tudtam tekerni kényelmesen. Még az extra huroknak beiktatott "etyekwoodhoz" is viszonylag könnyedén felértem. Visszafelé aztán szép sorban kókadt le a társaság, Budaörsnél már nekem is elegem volt. Nem is csoda, a tervezett 70 km helyett hazaérve 118 km-t mutatott az óra. A szint ugyan nem volt sok, de a távhoz épp elég volt.

Jól éreztem magam, de azért jól el is fáradtam. 

Képek: Google Photos

Track: Garmin Connect

Táv: 118,07 km
Szint: 725 m
Idő: 7:08 óra

2014. összes: 118,07 km, 725 m, 7:08 óra.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://samorost.blog.hu/api/trackback/id/tr465794429

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása