Serrenések

Samorost és a Serrenők serrenései

Sín-ride

2013. július 09. 23:59 - Samorost

Zoli összerántott egy késő délutáni bringázást, amire rajtam kívül Gabi, Andris és Ködmön is vevő volt. Bár úgy indult, hogy Zoli fűzi az útvonalat, de az első sikertelen próbálkozása után (jó meredek zsákutcába vitt minket a fogaskerekű mellett) átvettük tőle az irányítást. És ezzel egy időre meg is váltunk tőle.

Mi ugyanis a fogas melletti csatorna kőlapjain tekertünk felfelé, míg Zoli a Diós árokban tette ugyanezt. Sajnos Gabi defektjének javítását nem lehetett tovább halogatni, ezért útközben egy bő fél órásra nyúló kényszerpihenőt tartottunk. Zoli addig feltekert a Normafához és ott várt ránk. Szép lassan (ez leginkább rám vonatkozik) mi is felértünk, de én menet közben annyira demotivált lettem, hogy a Rétes büfé alatti meredeken végig toltam a bringát. Pedig alig két hete ugyanitt ha nem is lazán, de gond nélkül feltekertem.

Hogy tovább húzzam az időt, a még nyitva lévő rétesesnél (nyáron este 8-ig vannak) feltöltöttem magamat. Egy-egy meggyes és mákos rétes, plusz egy flaska kóla csúszott le a torkomon. Közben a többiek tűkön ülve várták, hogy indulhassunk tovább.

A tovább lefelét jelentett, egész az úttörővasútig. A vasút mellett jött a fogas utáni második sín-ride, illetve sín-melletti-ride, amit én kifejezetten élveztem. A Szépjuhásznétól a Kis-Hárs-hegy felé fordulva gurultunk át Hűvösvölgybe, ahol is megemlékeztünk Janek hatalmas bukásáról. Közben pedig váltó bowdent cseréltem, mert az meg időközben megadta magát.

A Határ-nyeregbe a sárga jelzésen tekertünk fel, utána pedig az Sc-re fordultunk. Itt összetalálkoztunk egy vérben ázva ücsörgő futó sráccal, aki valami kőben esett igen csúnyán orra. Adtunk neki zsepit, betadint, meg pár jótanácsot, aztán nekiálltunk a DH pályán megmászni a HHH-t. Nem volt egyszerű menet, de legnagyobb meglepetésemre csont nélkül kitekertem egészen a csúcsig. A normafai mélypont után úgy tűnik kicsit magamra találtam.

A HHH-ról lefelé Andrist követtük a sikóernyős starthelytől induló kacskaringós ösvényen. Eléggé sötét volt már, a fák között alig láttam valamit, úgyhogy nem volt minden parától mentes a lemenetel, de azért nem mondanám, hogy nem élveztem.

Este 10 körül keveredtem haza, nekem pont elég volt a szint és a táv. Zolinak nyilván más erről a véleménye.

Képek: Google Photos - Sín ride

Track: Garmin Connect

Táv: 54.75 km
Szint: 875 m
Idő: 5:16 óra

2013. összes: 1213,31 km, 14625 m, 102:05 óra.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://samorost.blog.hu/api/trackback/id/tr925402129

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása