Serrenések

Samorost és a Serrenők serrenései

Pilisi defektelő

2013. április 13. 23:59 - Samorost

Több, mint egy hónapja nem ültem bringán, de szokásomhoz híven nagyszabású útvonaltervet készítettem a mai napra. Sikerült is nem kicsit túlvállalni magam. Én nem tudom, hogy a többiek hogy csinálják, de rajtam kívül mindenki elképesztően jó kondiban van.

Szóval, ismét én voltam a borravaló, de a túrát nemcsak miattam húztuk el, hanem a rengeteg defekt miatt is. Hiába, a virsligumis országútik kényesek az út minőségére.

Defektelők: Feri 1, Viktor 2, Csabi 3, Gabuly 1.

Képek: Google Photos - Pilisi defektelő

Track: Garmin Connect

Táv: 126,86 km
Szint: 1472 m
Idő: 9:48 óra

2013. összes: 394,27 km, 3291 m, 25:00 óra.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://samorost.blog.hu/api/trackback/id/tr815259416

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása