Lassan itt a tavasz, de a bringa még mindig alakulóban van. A fékcsere leghamarabb is csak március-április táján lesz financiálisan megvalósítható (hacsak ölembe nem pottyan egy kihagyhatatlan ajánlat), a többi kisebb dolog meg folyamatosan, apránként.
Ez a jelenlegi állás: a bringa jelenelgi súlya mérlegelve: ??? kg, kulacs és szerszámtáska nélkül, a km óra és a hátsó villógó súlya meg hibahatáron belül van.
- teló (Fox 32 F100) - 100.000 Ft (20.000-ért elment a régi Tora), -890g
- kerékszett (Mavic Crossmax ST '08) - 70.500 Ft (2.500-ért eladtam az UST szelepeket), -526g
- fékek (Avid Elixir CR Carbon, esetleg Hope Tech M4, 203/185mm) - ~70.000 Ft, ~0g
- nyereg (Selle Italia Signo Gel Flow, Ritchey WCS Streem/Biomax) - ~22.000 Ft, -125g
- hajtáslánc (XT - hajtókar, 2x lánc, fogsor) - 54.000 Ft, -271g
- stucni (Ritchey WCS, 120mm) - 9.784 Ft, -45g
- kormány (Ritchey WCS) - 11.300 Ft, -125g
- kormányszarv (Ritchey WCS Ergo) - ~5.000 Ft, -106g
- hátsó váltó (XT) - 12.000 Ft, -84g
- váltókar szett (XT) - 16.000 Ft, -10g
- nyeregcső (ÍRitchey WCS) - ~10.000 Ft, -70g
- pedál (Ritchey WCS V4) - ~18000 Ft, -104g
- 2.1-es, vagy 2,25-ös külsők (pár) - ~18.000 Ft, -200g
+1. könnyített belsők (pár) - 4200 Ft, -150g
Az eddig elköltött 266.584 forinttal 1.951 kilónyi súlytól szabadítottam meg a gépet. További cirka 60.000 fotint befektetésével még 0.77 kiló faragható le. Aztán végére is értem a fejlesztésnek, a további súlycsökkentéstől megkímélem a pénztárcámat. Meg nincs is rá szükség, egész jó kis gép áll össze addigra. Egy másik igen jó bringa áráért. Hiába, a saját igényeinknek, ízlésünknek megfelelően összerakott masina nem olcsó mulatság.
A fékcsere meg egy külön történet...