Serrenések

Samorost és a Serrenők serrenései

Scott fejlesztés: Grammozás

2010. február 06. 12:16 - Samorost

Lassan itt a tavasz, de a bringa még mindig alakulóban van. A fékcsere leghamarabb is csak március-április táján lesz financiálisan megvalósítható (hacsak ölembe nem pottyan egy kihagyhatatlan ajánlat), a többi kisebb dolog meg folyamatosan, apránként. 

Ez a jelenlegi állás: a bringa jelenelgi súlya mérlegelve: ??? kg, kulacs és szerszámtáska nélkül, a km óra és a hátsó villógó súlya meg hibahatáron belül van.

  1. teló (Fox 32 F100) - 100.000 Ft (20.000-ért elment a régi Tora), -890g
  2. kerékszett (Mavic Crossmax ST '08) - 70.500 Ft (2.500-ért eladtam az UST szelepeket), -526g
  3. fékek (Avid Elixir CR Carbon, esetleg Hope Tech M4, 203/185mm) - ~70.000 Ft, ~0g
  4. nyereg (Selle Italia Signo Gel Flow, Ritchey WCS Streem/Biomax) - ~22.000 Ft, -125g
  5. hajtáslánc (XT - hajtókar, 2x lánc, fogsor) - 54.000 Ft, -271g
  6. stucni (Ritchey WCS, 120mm) - 9.784 Ft, -45g
  7. kormány (Ritchey WCS) - 11.300 Ft, -125g
  8. kormányszarv (Ritchey WCS Ergo) - ~5.000 Ft, -106g
  9. hátsó váltó (XT) - 12.000 Ft, -84g
  10. váltókar szett (XT) - 16.000 Ft, -10g
  11. nyeregcső (ÍRitchey WCS) - ~10.000 Ft, -70g
  12. pedál (Ritchey WCS V4) - ~18000 Ft, -104g
  13. 2.1-es, vagy 2,25-ös külsők (pár) - ~18.000 Ft, -200g

        +1. könnyített belsők (pár) - 4200 Ft, -150g

Az eddig elköltött 266.584 forinttal 1.951 kilónyi súlytól szabadítottam meg a gépet. További cirka 60.000 fotint befektetésével még 0.77 kiló faragható le. Aztán végére is értem a fejlesztésnek, a további súlycsökkentéstől megkímélem a pénztárcámat. Meg nincs is rá szükség, egész jó kis gép áll össze addigra. Egy másik igen jó bringa áráért. Hiába, a saját igényeinknek, ízlésünknek megfelelően összerakott masina nem olcsó mulatság.

A fékcsere meg egy külön történet... 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://samorost.blog.hu/api/trackback/id/tr661733796

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása