Serrenések

Samorost és a Serrenők serrenései

Velencei tikkasztó

2022. május 14. 23:59 - Samorost

Végre megint összejött egy igazi serrenés! Viktoréktól indultunk Velencéről, Kurucz Gabival, Pannával, Benivel, Ádámmal, Gergővel és Turbival.

A kötelező elemként szereplő Bence-hegy után bevetettük magunkat a bozótosba és meg sem álltunk a Likas-kőig. Én már itt éreztem, hogy ez nem az én napom lesz, de a java még hátra volt. Angelika-forrás (ez visszafelé is megvolt, de nagyon nem esett jól), ingókövek (Oroszlán-kő, Pogány-kő), le Pákozdra, majd rögtön vissza az erdőbe. Volt pár jó lejtőzés, egy-két keserves emelkedő, döglesztő meleg és erőtlen agonizálás (részemről). Az egyik jelöletlen ösvényen jól be is defekteltem, de úgy, hogy a hátsó külső gumi csak úgy fröcsögte magából a defektgát trutyit. Nem is bírta betapasztani a lyukat, be kellett dobjak egy belsőt. Ahogy Viktor is, pedig már alig várták a srácok, hogy Duffyval (aki szolidaritásból maradt velem defektet javítani) leérjünk az árnyas elágazáshoz a P3-on. Viktor csak akkor vette észre, hogy az ő hátsó gumija is megroggyant, amikor felkapta a bringát, hogy akkor indulás... Volt is nagy röhögés!

A defektes pihenők és a szerelés közben elfogyasztott cukortartalmú mindenfélék hatására én is kicsit magamra találtam. Az utolsó aszfaltozáson még versenyeztünk is egyet Viktorral. A menet végén pedig jól bekajáltunk Viktoréknál. Szóval, nem volt hosszú, de (nekem) annál fárasztóbb bringázás volt a mai. De azért klassz volt!

Képek: Google Photos

Videók:

Relive

Youtube - Velencei tikkasztó

Track: Garmin vs. Strava

Táv: 40,79 km
Szint: 840 m
Idő: 04:50 óra

2022. összes: 271,39 km, 6297 m, 39:05 óra.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://samorost.blog.hu/api/trackback/id/tr9118098300

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása