Serrenések

Samorost és a Serrenők serrenései

Nagykovácsi flowtrail & Nagy-Kopasz

2022. február 19. 23:59 - Samorost

Nyomtunk pár kört Domival, Gergővel és Turbival a Nagykovácsi melletti XCO pályán. Szerencsére egész száraz volt a talaj, sár szinte semmi, itt-ott kicsit puhább, "tapadósabb" volt az ösvény, de semmi extra. Jól lehetett csapatni. Turbi Marzója a BikeMen csapatának jóvoltából (nevetségesen kevés pénzből) megjavult a múlt hét óta, így már ő is tudta rendeltetésszerűen küldeni a Commenacalt.

Mentünk egy rövid kört, aztán kitekertünk a Nagy-Kopaszra, a Csergezán kilátóhoz. Ami az erdőben nem tűnt fel, mert nyomát sem éreztük, az rögtön feltűnt a kilátóhoz felérve. Méghozzá, hogy ordas erejű, hideg szél fúj. Turbival felszaladtunk a kilátóba, de nem sokat időztünk, mert másodpercek alatt elkezdtünk nagyon-nagyon fázni. Pár fotó és már lent is voltunk a többieknél.

Visszafelé száguldottunk egy nagyot a Z+-en, aztán a P3-on visszatekertünk a flowtrailhez. Közben én majdnem kicsaptam a jobb szemem egy vaskosabb ággal, ami benyúlt az útra, de én pont nem vettem észre, csak amikor már koppant a szemgolyómon és az orrnyergemen. Utána még vagy fél óráig pislogtam, hunyorogtam és könnyeztem. Nem volt kellemes élmény. A szemüveg nemcsak a bogarak ellen hasznos.

Még két kört mentünk a rövidebb pályán, de a harmadikra már senki nem vágyott igazán. Domi nagyon profi módon döngetett a Konával a lefeléken, de az utolsó körben felfelé már nem nagyon bírta erővel.

"Levezetés gyanánt" beültünk a Nagyszénás Menedékházba, a kedvenc kajáldánkba a főúton és jól visszatermeltük a testünkbe az előzőleg elégetett kalóriákat.

Sajnos hiába videóztam, a GoPro 8 csak az első 30-40 másodpercet rögzítette a felvételekből, a maradék időben képet nem vett fel, csak hangot. Sajna "rendes" videó így nem készült, bocsi. Helyette összeklikkeltem egy Relive videót a képekből.

Képek: Google Photos

Video: Relive

Track: Garmin vs. Strava

Táv: 17,75 km
Szint: 609 m
Idő: 03:34 óra

2022. összes: 40,87 km, 1301 m, 07:04 óra.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://samorost.blog.hu/api/trackback/id/tr6718098272

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása