Serrenések

Samorost és a Serrenők serrenései

Váci sárdagasztó

2018. március 11. 23:59 - Samorost

Balázzsal és Gyulával nyitottuk az idei bringás szezont, laza sík tekeréssel. A cél Vác volt, egészen pontosan egy hekkezés volt betervezve a váci Hekkteraszon. Dunakesziről indultunk, ahol én szerencsésen a kocsi műszerfalára tapasztva felejtettem a telefonomat és nem voltam egészen biztos benne, hogy visszaérve is ott találom majd.

Vácra meglepően hamar kiértünk a laza, könnyű tempó ellenére is, a Hekkterasz még zárva volt. Volt egy bő óránk a nyitásig, ezért úgy határoztunk, hogy addig még gurulunk egy kört észak felé. Azt találtam ki, hogy kinézhetnénk a  Naszály lábánál fekvő Gyadai tanösvény (2. link) függőhídjához, Katalinpuszta itt van a szomszédban. Balázs nem akart a 2-es úton tekerni, ezért kerestünk egy utat a hétvégi házak között a dombon át, a 2-es út északi oldalán. Addig nem is volt baj, amíg ki nem lyukadtunk a 2-es úton, a domb tetején. Innen csak le kellett volna gurulni pár száz métert Katalinpusztáig, de mi ehelyett a főút másik oldalán a szántóföldön keresztül vezető földutat választottuk. Ez végzetes hiba volt. Alig kétszáz méter után csúfos sárba fulladás következett, ami tartott még másfél kilométeren keresztül. Tekerni szinte nem is lehetett, a kerekek azonnal eltömődtek az agyagos sárral, a bringák dupla súlyúra híztak. Közel másfél órás keserves húzás-vonás-cipelés-tolás árán végül csak leértünk Katalinpusztára. Balázs itt még állhatott neki defektet szerelni, amit még út közben gyűjtött be valahol. Gyula és én is bringát takarítottunk közben, már amennyire ez lehetséges volt. 

Miután újra menetkészen álltunk, Katalinpusztáról aszfalton gurultunk át Verőcére, majd onnan vissza a kerékpárúton Vácra. Sajnos a Hekkterasz eddigre megtelt, két órát várni asztalra pedig nem volt kedvünk. Inkább elindultunk visszafelé és útközben Gödnél, a bringaút mellett hekkeztek a srácok egyet. Én nem voltam igazán éhes, de kóstolót azért kaptam. :)

Visszaérve a parkolóhoz örömmel konstatáltam, hogy még megvan a telefonom, ott virított a műszerfalon, ahol hagytam.

Képek: telefon híján nem készültek :(

Track: Garmin vs. Strava

Táv: 56,17 km
Szint: 329 m
Idő: 5:37 óra

2018. összes: 56,17 km, 329 m, 5:37 óra.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://samorost.blog.hu/api/trackback/id/tr3613994678

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása