Serrenések

Samorost és a Serrenők serrenései

"Laza" edzőkör Gabival

2013. június 28. 23:59 - Samorost

Két hét kihagyást követően elkísértem Gabit a "laza" edzőkörére. Persze ami neki laza, nekem ordas küzdelem. Némi szántóföldek közti csavargás után a Pécel és Isaszeg közötti erdőben, egy enduro pályán kötöttünk ki. Jó is lett volna, ha nincs kissé felázva, nem túrták volna össze a vaddisznók és nem nőtte volna be a növényzet. Így viszont kökénybokrok, akácágak és derékig érő susnya között hullámvasutaztuk végig a pályát. A sok hajolgatástól a végére a nyakam is elzsibbadt, szerencsére pont akkor értünk ki újra a nyílt terepre, amikor elszakadt nálam a cérna. Nagytarcsára visszaérve még egy első defekttel is szembesülnöm kellett, amivel azért két ráfújással hazatekertem. Gabinál még a kazettámat is szétszedtem gyorsan és tettem bele az étolaj helyére rendes olajat.

Track a Garmin Connecten.

Táv: 50,15 km
Szint: 608 m (GTC szerint)
Idő: 3:58 óra

2013. összes: 1003,14 km, 11827 m, 82,13 óra.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://samorost.blog.hu/api/trackback/id/tr985382201

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása