Serrenések

Samorost és a Serrenők serrenései

Jandi búcsúztató

2013. február 24. 23:59 - Samorost

Jandi mesternek elege lett a laza munkából, a maratonversenyek hajráiból, a hazai hegyek által nyújtott panorámákból és az üde, sós tengeri levegő és a világlátás utáni vágyakozásában inkább jó fél évre kibérelt magának egy szűk, ámde minden valószínűség szerint meleg és zajos kabint egy böszme nagy tengerjáró hajón.

Miután alaposan felkészítettük szinte minden lehetséges eshetőségre, nem maradt más hátra, minthogy stílszerűen egy bringázással vegyünk érzékeny búcsút tőle.

Az UVH-nál összeverődött kis csapatunkat Budakalásznál kezdte szépen, finoman, óvatosan pötyögtetni az eső, aztán Szentedrére beérve már elég emberesen esett. Dawe a lángososnál várt minket, ő úgy döntött, hogy megpróbálkozik egy hazafutással.

10-15 perc dumálás, fagyoskodás, lángos evés, tea és forralt bor ivás után a HÉV-es menekülő opciót elvetve elindultunk hazafelé. Én már a korzó végénél leszakadtam a bringás társaságtól és Dawe-vel dumálva, szép 10-12-es tempóban visszakocogtunk Békásmegyerre. Hogy a történet ne legyen olyan egyszerű, a Cora-nál lévő aluljáróban Dawe kimentése közben sikeresen megmártóztattam mindkét lábamat a 20 centi mély vízben. Hát, mit nem mondjak, régen fáztak már a lábujjaim annyira, mint utána. Muszáj volt bemenekülnöm a békási mekibe, és a wc-ben a kézszárítóval megszárítani a zoknijaimat, valamelyest a cipőmet és ha már ott voltam, a kesztyűimet is. Félig meddig szárazon, kicsit felmelegedve kísértem el Dawe-et az UVH-ig.

Az UVH-tól valamivel gyorsabb tempóra kapcsoltam, amit újfent a lábujjaim sínylettek meg. A felvert víztől pikk-pakk megint csurom vizes lettem és mire hazaértem, gyakorlatilag nem éreztem a lábujjaimat. A meleg zuhany alatt vagy 20 percen át olvadtam kifelé, miközben mintha 1000 tűvel szurkálták volna a lábfejemet.

Remélem ez volt az első és egyben utolsó esős bringázás idén és ezután csak verőfényes napsütésben fogunk tekerni!

Készült pár kép, fent vannak a Google Photos - Jandi búcsúztató albumban.

Track: Garmin Connect

Táv: 50,10 km
Szint: 82 m
Idő: 3:42 óra

2013. összes: 149,62 km, 579 m, 8:40 óra.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://samorost.blog.hu/api/trackback/id/tr925102877

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása