Serrenések

Samorost és a Serrenők serrenései

Elmentem autót javíttatni...

2016. március 30. 23:59 - Samorost

Szentendrére vittem a kis kékséget szervizelni és ahelyett, hogy az eredeti terv szerint simán hazatekertem volna, engedtem a szép idő csábításának és a Visegrádi hegyek felé vettem az irányt aCannnondale-lel. Dömörkapunál átvedlettem rendes bringás cuccba és Pilisszentlászló felé indultam. Majd következett Pap-rét, a Fellegvár és onnan síkon vissza Szentendrére. El is ment a nap, igaz sokat megálltam fényképezni és egy jó órát ejtőztem, aztán tekeregtem Szentendrén. A kocsi így sem lett kész, csak másnap mehettem érte.

Képek: Google Photos

Track: Strava

Táv: 88,80 km
Szint: 1312 m
Idő: 5:15 óra (tekert)

2016. összes: 321,20 km, 3551 m, 19:32 óra.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://samorost.blog.hu/api/trackback/id/tr98575656

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása