Serrenések

Samorost és a Serrenők serrenései

Spartacus és a kalapácsos ember

2017. május 20. 23:59 - Samorost

Janekkal mentünk egy nem is olyan kicsi kört. Nem igazán éreztem a bugit, ezért ahol lehetett, a "surranópályán" kummantottunk. A Kevély alatt, a hosszú-hegyi dózeren, a Pilis lábánál az S+-on. Azért Dobogókőre csak felvergődtünk. Lefelé a Sikárost vettük célba a P3-on, majd patakoztunk a K-n a dömörkapui elágazásig. A Kisrigóhoz már aszfalton tekertünk fel, aztán jöhetett a Spartacus. Bár a Kisrigóhoz felfelé már éreztem, hogy kókadok, a Spartacuson minden a helyére került. A kalapácsos ember az apát-kúti aszfalton ért utol, Janek szépen,lassan elnyúlt, mint a rétes én meg motolláztam magamban gyökkettővel felfelé Pap-rétig. Innen már nem volt kedvünk cifrázni, az aszfalton gurultunk le Szentendrére. Alaposan kidöglöttem, az biztos. 

Képek: https://goo.gl/photos/JGodqdwxkSR4EP7j6

Track: https://www.strava.com/activities/997319044

Táv: 100,14 km
Szint: 1386 m
Idő: 9:22 (7:10)

2017. összes: 288,45 km, 5457 m, 31:28 óra.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://samorost.blog.hu/api/trackback/id/tr3713841672

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása