Serrenések

Samorost és a Serrenők serrenései

Négyes szaggatós

2017. március 25. 23:59 - Samorost

Dani, Tomi, Zsozsó és jómagam éltünk a tavaszi napsütés és jó idő adta lehetőséggel és gurultunk egyet a budai hegyekben.

A Virágos-nyeregbe a Harsány-lejtőn tekertünk fel. Sajnálattal tapasztaltam, hogy újfent én leszek a csapat vasmacskája. De legalább már hozzászoktam ehhez.

A Virágos-nyeregből rövid vitatkozást követően a sárgán átcsapattunk a Kilencfához, onnan pedig tovább a Határ-nyeregbe. Itt elvesztettük Tomit, nekem meg elszakadt a váltóbowdenem. Bringabolt keresés kilőve, Hardhat hiába lakik közel, nem vette fel a telefont. Maradt a hekkelés. Végül megoldottam, a felső 5 fokozat működőképes lett.

Tomi a hűvösvölgyi lángososnál várt be minket, innen a Remete-szurdokon és Remeteszőlősőn át gurultunk el Nagykovácsiba. A falu határában a Hódsport bringabolt természetesen szombaton zárva volt, így nem lett új váltóbowdenem.

A falu főterén kajáltunk és ejtőztünk pár percet, aztán a Szénás lábában elsuhantunk a sárga jelzésű turistaútig, amin nem lassan zúztunk végig. Aztán a lejtő aljában Piliscsaba felé fordultunk és meg sem álltunk a Téryről jól ismert klotildligeti sörözőig. Tíz perc ejtőzést követően a Téry útvonalát követve Pilisszántót vettük célba. Szántóról nem sok választásunk maradt, a Hosszú-hegy alatti bringás kéken csapattunk el a Csobánkai-nyeregig, onnan a Kevély alatti osonón Pilisborosjenő és vissza az UVH-hoz. Nekem kitűnő bemelegítő tekerés volt így a szezon legelején.

Danira amúgy ma 2x is ráhoztam a frászt. :) Először amikor reggel a Nánási úton 1,5 méterről rádudáltam, miközben ő bringával, én meg kocsival közelítettem az UVH-hoz. Másodszor meg a Szénásokat kerülve Piliscsabához közel az erdészetin lejtőzés közben kurjantottam rá olyan 35-40-es tempónál (miután a  lejtő tetején induláskor lendületből rám sózott egy hatalmasat). Sose növünk fel! :)

Képek: Google Photos

Track: Garmin Connect

Táv: 66,46 km
Szint: 1137 m
Idő: 5:12 óra.

2017. összes: 83,80 km, 1243 m, 6:21 óra.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://samorost.blog.hu/api/trackback/id/tr3912414499

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása