Serrenések

Samorost és a Serrenők serrenései

Somyló-hegyi edzőkör

2013. május 28. 23:59 - Samorost

Újabb edzőkör Gabival és Pannával. Náluk 160-as pulzus alatti relax tekerés volt a cél. Nálam meg "no limit", csak tudjam tartani a tempót. Azért óvatos voltam, mert nem éreztem 100-asnak a meghekkelt Crossmaxot. Otthon szétszedve kiderült, hogy a tollrugó megadta magát és megint csak 1 kalapács működött. Nincs mese, meg kell csináltatni. Új kazettatest, új kalapácsrugó (sejtésem szerint csak kalapáccsal együtt lesz és párban).

A kört BP - Csömör - Hungaroring - Somlyó-hegy - Kerepestarcsa - Csömör - BP sorrendben fűztük fel.

Egyébként azt gondoltam, hogy tavaly és főleg tavalyelőtt ilyenkor már a 2000 km-t nyaldostam, de visszanéztem és mindkét évben épp csak 1200 körül jártam. Most meg 800-nál tartok. Szóval 4-5 extra körrel behozhatom magam és akár mehetek a Transalpra triplázni. Az egyetlen bibi, hogy a szintet esélyem sincs behozni, fele annyi sincs az idei, mint a korábbiak. Vagy 2000 feletti szinteket kell menjek, ami a jelen kondimban elég halál lenne.

Pár telefonos kép született.

Track: Garmin Connect

Táv: 30,23 km
Szint: 397 m
Idő: 1:44 óra

2013. összes: 809,60, 9019 m,63:40 óra.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://samorost.blog.hu/api/trackback/id/tr825336491

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása