Kellemes kettes menet

2012. május 26. 23:59 - Samorost

Amíg Serrenők krémje a Szilvás maratonnal volt elfoglalva ezen a hétvégén, a társaság többi része a punnyadást választotta. Az utolsó pillanatban sikerült Ferit rábeszélnem, hogy guruljunk egy rövid kört legalább.

Az első 100 méter szintet Budakalászról az aszfalton tettük meg Üröm felé, egy rövid vargabetűvel fűszerezve, mielőtt megtaláltuk volna a Z jelzésre vezető erdei utat. A Z-ről Csobánka felé tértünk le, majd az S-en indultunk az Oszoly-csúcs felé. De mivel a tolós részhez nemigen volt kedvünk, kis kerülővel (és egy hatalmas lejtőzéssel) kerültünk az Oszoly alá. A csúcson ejtőztünk pár percet, aztán az S+ jelzés köves medrében csorogtunk le Csobánkára vízért. A falut a Z-n hagytuk el, majd a K következett. Pilisszentkeresztre a Szurdok-völgyön át érkeztünk. A falut az S+-on hagytuk el a Szentkút felé. A kulacsok utántöltése után maradtunk az S+-on, de a tekerés hamar tolásba fordult a köves és meredek szakaszon. A gerincen futó S-re kiérve pihentünk egy keveset, majd elgurultunk a Tölgyikrek és Lajos-forrás felé. Az S annyira szimpatikus volt, hogy egészen a kő-hegyi menedékházig gurultunk rajta. Ezután kinéztünk a Z-n a Petőfi-pihenőhöz, legurultunk a János-forráshoz, végül Pomázon kötöttünk ki. Szentendre felé gurulva észrevettem, hogy van egy lassú defektem. Hiába a Slime a belsőben, a tüske a gumi oldalába állt bele valahogy. Nem álltam már meg szerelni, inkább rápumpáltam, hazáig összesen háromszor. A kerék vidáman sziszegve forgott körbe minden rápumpálás után. Otthon letámasztottam a bringát és a sziszegés abbamaradt, reggelre sem eresztett a gumi egy fikarcnyit se.

Képek: Kellemes kettes menet

2012. összes: 1152,41 m, 19030 m, 102:40 óra.