Serrenések

Samorost és a Serrenők serrenései

Edzőkör Pannával

2013. február 28. 23:59 - Samorost

Gabi nem ért rá Pannát elkísérni, nekem viszont már illett tekerni egyet, úgyhogy Gabi kérésére én voltam Panna mai kompániája. Mondanom sem kell, a 2,5 órás menet során alaposan leiskolázott. Csak pislogtam, amikor laza 40-es tempókat nyomott, mert most neki 170 körüli pulzussal kell mennie 10 percig. Én meg 180-on loholtam utána, közben meg vigyáztam, nehogy a nyelvem a küllők közé kerülve blokkolja az első kerekeket.

A Naplás-tó melletti emelkedőn húzott el először, aztán Pécelnél bevárt, de csak hogy a település vége tábla után ismét meglógjon. Az isaszegi elágazástól Nagytarcsa felé az emelkedőn most kevésbé pukkantam ki, mint egy héttel ezelőtt, de Panna így is egy pillanat alatt köddé vált.

Nagytarcsa előtt volt a forduló, onnan Csiri kisasszonysága visszament Isaszegig, én viszont nem akartam még egyszer megmászni visszafelé az emelkedőt, úgyhogy csak a honvédségi raktár bekötőútjáig mentem vissza. Aztán vártam Pannát, hogy megérkezzen visszafelé. Bő 5 perc után eluntam és elkezdtem lefelé csorogni az isaszegi elágazás felé. Kb. 150 méterrel az elág előtt bukkant fel Panna, de gyakorlatilag így is szinte teljesen leértem a lejtő aljára. És persze mászhattam vissza. Panna sem volt már friss és vidám, mégis jó tempókat nyomtunk a visszaúton is.

Track: Garmin Connect

Táv: 49,56 km
Szint: 444 m
Idő: 2:14 óra

2013. összes: 199,18 km, 1023 m, 10:54 óra.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://samorost.blog.hu/api/trackback/id/tr975114752

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása