Serrenések

Samorost és a Serrenők serrenései

Borravaló 2.

2013. február 17. 23:59 - Samorost

Habár egy porcikám sem kívánta igazán, mégis rávettem magam, hogy a tegnapi után ma is csatlakozzak Gabiékhoz. Ebben az is szerepet játszott, hogy csak egy 1,5 órás laza tekerés volt tervezve.
Indulás után azonnal konstatáltam, hogy a hátsóm még mindig sajog a tegnapi körtől, gondolkoztam is, hogy kihagyom a mait. De aztán csak erőt vettem magamon és végigkocáztam Gabiék mögött a bő 30 kilcsit. Az egyetlen hosszabb emelkedő már visszafelé Nagytarcsára persze kivégezte az amúgy is izomlázas combjaimat, de ettől eltekintve jó kör volt, amit a hátsóm is meglepően jól viselt.

Track a Garmin Connecten.

Táv: 38,15 km
Szint: 255 m
Idő: 1:46 óra

2013. összes: 99,52 km, 497 m, 4:58 óra.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://samorost.blog.hu/api/trackback/id/tr475085983

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása