Serrenések

Samorost és a Serrenők serrenései

Téry de színezős

2019. március 23. 23:59 - Samorost

A Téryt azt hiszem nem kell bemutatni, a kedvenc tavaszi, évadnyitó-szintfelmérő túránk. Az utóbbi négy évben én sajnos kihagytam, de nem úgy 2019-ben! :) Sőt, mi több, a Serrenők brigádja a "régi, szép idők"-re emlékeztető létszámban sorakozott fel a hűvösvölgyi rajtnál. Szóval, a jó hangulat adott volt és mint menet közben kiderült, a tempóval sem volt semmi probléma. Én szokásomhoz híven nehezen melegedtem be, a mászásoknál volt némi küzdés, de a lefelék jól mentek. Persze a Bálnával alattam ez utóbbi nem volt túl nehéz.

A som-hegyi turistaháznál még mindig pazar az ellátás és nálam még mindig a klasszikus, betűtésztás paradicsomleves a nyerő. :)

Dobogókőre felfelé a kéken volt némi tolás, de a hegy túloldalán a piros lefelé szokás szerint többszörösen kárpótolt.

Délután háromnegyed-háromkor már meg is kaptuk a célban az utolsó pecséteket. Itt aztán szétszéledt a banda, mi hárman, Tomival és Viktorral a klasszik Dömös - Királykúti-nyereg - Dömörkapu - Szentendre útvonalon, a hegyen át gurultunk haza.

Jópár szakaszt felvettem a GoProval, de pont az utolsó, Dömös fölötti, legzúzósabb résznél nem indítottam el, úgyhogy mérgemben ki is kukáztam az összes addigi anyagot. Tudom, "Okos, ül!". :)

Képek: Google Photos

Track: Strava vs. Garmin

Táv: 90,45 km
Szint: 1766 m
Idő: 9:38 óra

2019. összes: 111,24 km, 2528 m, 13:00 óra.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://samorost.blog.hu/api/trackback/id/tr7115226836

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása