Serrenések

Samorost és a Serrenők serrenései

Pilis körüli kavarás

2017. június 03. 23:59 - Samorost

Juhász Atti feljött Pestre csak azért, hogy serrenhessen egyet a csapattal. A rajtrácson viszont már koránt sem volt nagy a tolongás, mindössze csak én vártam őt, úgyhogy ketten vágtunk neki a hegyeknek. A Nagy-Kevélyt alaposan megszenvedtem, nem bírtam egy szuszra végigtekerni a piroson, többször megálltam szusszanni. Atti rendes volt, nem türelmetlenkedett, nem hajcsárkodott (ahogy én szoktam, ha épp nem én vagyok kipurcanva). Helyette jókat dumáltunk végig a túrán. A Hosszú-hegyet a dózeren tudtuk le, aztán némi víz vételezése után a Trézsi-forrástól nekiugrottunk a Pilisnek. A csúcsot ugyan kihagytuk, helyette a zöldön végigzörgettük a láncot a Pilis-nyeregig. Innen tovább a gerincen haladtunk a Fekete-hegy irányába. Aztán megtaláltuk a legjobb pilisi trailt az S+ személyében (tárgyában). Überjót döngettünk már-már gyanúsan hosszan lefelé. Végül a kék jelzésen kötöttünk ki, amin visszagurultunk Klastrompusztára, majd a Pilis, Hosszú-hegy és Kevély alatt kormányoztuk el magunkat hazáig. Nagyon klassz bringázás volt, különösen az S+ hagyott kellemes emlékeket bennem.

Képek: https://goo.gl/photos/wv6SYZj9LUE86JXV8

Track: https://www.strava.com/activities/1019542123

Táv: 77,82 km
Szint: 1506 m
Idő: 8:36 (5:52)

2017. összes: 366,27 km, 6963 m, 40:04 óra.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://samorost.blog.hu/api/trackback/id/tr4213841758

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása