Serrenések

Samorost és a Serrenők serrenései

Buzsó-suli és Csiki-hegyek

2014. szeptember 28. 23:59 - Samorost

Mivel Jandi pár órával indulás előtt lemondta a Mecsekbe szervezett utat, ha ló nincs a szamár is jó alapon a Bringabanda oszlopos tagjaihoz csapódva a Csiki-hegyeken alkalmaztuk az aznap délelőtti Buzsó-suliban elsajátított bringakezelési technikákat. (Azért remélem Kati jól van, mert a technikai edzés úgy fejeződött be, hogy ő egy hatalmasat perecelt az egyik "ugratón" a HHH alatt.)

A délelőtt folyamán megtanult, rendkívül sokatmondó és titokzatos HHH környéki helyneveket estére sikerült mind egy szálig elfelejtenem.

Lehet, hogy azért, mert a nap végén, Budaörsre lefelé a piroson, ahol egy meglehetősen köves katlanban zúztunk lefelé - elöl Atti, utána Gabi, majd a sort zárva én - egy nagyobbacska kő közbenjárása folytán vagy 25-tel sikerült megjárnom a katlan mindkét oldali bozótosát. Épphogy csak kiörömködtem magam, hogy sikerült összeszednem a bringát perec nélkül és megeredtem Gabi után, egy aljas módon az ösvény szélén rejtőző, terepszínű levelekkel és ágakkal álcázott vézna fácska belemarkolt a kormányom bal oldalába, amit én azzal háláltam meg, hogy a kormány fölött átreppenve, a bringával 45 fokban elvágólag az átellenes partoldalba hemperegtem. Szerencsére még csak meg sem karcoltam magam, nemhiába gyakoroltuk Robi barátommal már általános iskolában a "műeséseket" az utácban. Amúgy is, ha már szinte mindenki esett egyet-kettőt ma rajtam kívül, csak nem maradhattam ki én is a jóból. Ettől az apró malőrtől eltekintve nagyon klassz napot sikerült összehozni.

És habár a Mecsekbe nem jutottunk el, a Zengőn (pontosabban a Zengő utcában) azért jártunk ma.

Képek a Google Photos-on.

Track: Garmin Connect

Táv: 70,18 km
Szint: 1275 m
Idő: 9:05 óra

2014. összes: 1080,62 m, 14413 m, 93:51 óra.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://samorost.blog.hu/api/trackback/id/tr426779217

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása