Serrenések

Samorost és a Serrenők serrenései

Kartfarm gokart

2010. június 15. 23:59 - Samorost

Már ennek is ideje volt... Ebben az évben még nem gokartoztunk. Most azonban sikerült összehozni egy délutáni szeánszot Viktorral, Hardhattal, Lacival és DZolival. 6000 Ft-ért 6x6 percre fizettünk be (fejenként). Minden menetben voltak jó meccselések (Viktort már a legelsőben kiforgattam egyszer), de nálam a két utolsó volt a nyerő, amikor a 16-os gokart (ismét) csatarendbe állt. Persze egyszer sem én ültem benne, hanem először Viktor, aztán Laci. Viktor ellen esélyem sem volt a 8-as gokarttal, ami az egyik leggyengébb volt a mezőnyben, hiába a 25 kiló súlyelőny. Inkább hasonlított a dolog valamiféle macska-egér játékra, de mégis tetszett, hogy körökön keresztül "csatáztunk". Az utolsó menetben Laci alá került a 16-os, alám meg a viszonylag jó 20-as. Ez már igazi csatározás volt, Laci érezhetően jobb volt az egyenesekben, a kanyarokban viszont majdnem mindig megérkeztem rá. Megelőzni mégsem sikerült (egyszer majdnem), hiába tudtam bebújni mellé a fordulóknál, a kigyorsításoknál simán elment. És az íveket is jól zárta. Meg is voltam lepődve, hogy ennyire megtáltosodott. Addig minden menetben a leglassabb köridőket mente, de ezzel a géppel kivágta a rezet és abszolútban is a legjobb idővel zárta a versenyt. Az én legjobb időm 25,063 volt a 20-as gokarttal, Laci 25,015-öt ment a 16-ossal. Aztán utánunk jött egy másik társaság, egy kiscsaj alá került a 16-os és bealázott - ha jól emlékszem - 24,101-es idővel (igaz volt,vagy 40 kiló, vasággyal). Amikor kiszálltak, az időeredményeket meglátva közölte, hogy "Hát ez elég rossz!" - Na és ekkor mi jobbnak láttuk hazajönni...

Mellesleg az odaúton kaptam egy defektet az autóval, valami kivágta a bal hátsó gumi belső felét. De úgy, hogy a lyukon be tudtam dugni az ujjamat. Örülnek majd nekem, hogy 4 hónap alatt a 10. gumit kell venni a céges autóra...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://samorost.blog.hu/api/trackback/id/tr912085061

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása