Serrenések

Samorost és a Serrenők serrenései

Eurocenter - össznépi gokartozás

2009. február 15. 23:59 - Samorost

Megint összehoztunk egy jó kis össznépi kergetőzést. Pite, bg_, Viktor, Dávid, jómagam, valamint Dr. Barna és csapata (másik 5 fős társulat). Az első meglepetés, hogy a 200-as gokartok újak, és a tavalyi 200-as Sodikat butították vissza 160-asnak (magyarán visszavettek a teljesítményükből). Eme fejlesztés pozitív hatása abban nyilvánult meg, hogy a mostani "gyenge" gokartokkal sokkal könnyebben meg lehet futni a 28 mp-es szintidőt a felsőbb kategóriába ugráshoz. Ami még előrelépés tavalyhoz képest, hogy volt lehetőség vegyes futamra is (160-as és 200-as gépek együtt), de sajnos így is csak max hat darab gokart lehetett a pályán egyszerre.
Mi, az 1-es számú különítmény négy menetet nyomtunk le (az utolsó az dupla, 18 perces menet volt). Pontosabban Viktor lemaradt az elsőről vízügyi akadályoztatás miatt, Dávid helyett pedig Barna doktor úr ugrott be az utolsó duplára. Az új gépekkel elég hamar elkaptuk a fonalat, bg_, Pite és én is megfutottuk a 26mp alatti időket. Az utolsó dupla menetben már zsinórban több körön át mentünk 26 alatt, a menet elején bg_-t vagy 5-6 körön keresztül kergettem. Aztán utolértük Viktort és Herr Doktort, és az előzéseknél én kerültem előre. Viktor amúgy hozta a szokásos jóindulatú formáját, nem adta könnyen meg magát az előzéseknél. Volt is pár jó lökdösődés. Dávid már előzékenyebb volt, de neki is kijárt egy-két taszajtás. Hiába, a két mázsa környéki kollégának nem sok esélye volt a hatvanegynéhány kilós "pehelypannákkal" tartani a lépést. Én is küzdöttem a 25kg plusszommal, valamivel több eséllyel. A jobb tapadás ugyan segített egy keveset a kanyarokban, de a kigyorsításoknál azért érezhetően elmentek a légsúly kategóriában versenyzők.

A legjobb idők:
1. bg_- 25,422 (4.menet)
2. Bart (jómagam) - 25,506 (4.menet)
3. Pite - 25,729 (3.menet)
4. Viktor - 26,624 (4.menet)
5. Péter doktor - 26,625 (4.menet)
6. Dávid - 27,002 (3.menet)
A többiekét sajna nem tudom. A februári legjobb idők 25,0xx körül álltak, de bg_ így is feliratkozhatott a 8. helyre. A Drájvermájszter!

A mi futamaink:
1. futam (jpg)
2. futam (jpg)
3. futam (jpg)
4. futam (jpg)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://samorost.blog.hu/api/trackback/id/tr96948914

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása