Serrenések

Samorost és a Serrenők serrenései

K4 visszavágó

2013. augusztus 14. 23:59 - Samorost

Hirtelen ötlettől vezérelve a "No Work Team" oszlopos tagjaiként fogtuk magunkat Gabullyal és felromboltunk a Börzsönybe, egész pontosan Királyrétre, egy délutáni kör erejéig. Cél a K4 végig-kitekerése volt a Nagy-Hideg-hegyre északi irányból, a Vasedény kulcsosháztól indulva.

Részemről a sikerre igen korlátozott esélyt láttam és hogy Gabulynak se legyen olyan könnyű dolga, egy másik K4-gyel, a Foltán-kereszt felé indítottunk. Én már a második kilométernél, még az aszfalton elkezdem izomlázat érezni a lábamban, ami csúfos és keserves küzdelmet vetített előre számomra. Gabuly eközben vidáman kalimpált mellettem a 9,5 kilós Scalpel nyergében. Valószínűleg nekem is csak be kellett melegedni, mert a Foltánnál már nem éreztem olyan ólomnehéznek a csülkeimet. Mi több, legnagyobb meglepetésemre a K Csóványosra vezető utolsó meredek szakaszát (a Foltántól a Px-en színeztünk fel a K-ra) nem sokkal Gabulytól lemaradva egy szuszra én is kitekertem. Emlékeim szerint ilyen még nem fordult itt elő velem.

A Csóviról az "Avus-út"-on, a P3-on zúztunk végig a Rakodóig, majd némi tanácskozás után az NHH-ra a K-n toltuk fel a bringákat. A turistaházban Gabuly fizette a palacsintámat, megelőlegezve a K4 kitekerésére vonatkozó fogadásunk elvesztését.

Az NHH-ról lefelé a P3 csalánosát választottuk (vagy 2 órán át zsibogott még a kezem-lábam utána), aztán K, majd K+ és már meg is érkeztünk a túra valódi cljához (pontosabban rajtjához).

Ezúttal - a korábbi árvíznézős menettel ellentétben - ideálisak voltak a terepviszonyok, csontszáraz volt a K4. Nekem valamivel több köztes pihenő kellett, de a gerincig én is feltekertem beletolás nélkül. Utána viszont az első meredek emelkedő (mondjuk errefelé csak meredek emelkedők vannak) egy kb. 5 méteres szakasza kifogott rajtunk. Gabuly kétszer is nekifutott, de nem jött össze neki. Én meg annál fáradtabb voltam, hogy felhajtsam magamnak is az újra-táblát. A hátralévő szintén elég meredeken emelkedő szakasz viszont meglett csont nélkül mindkettőnknek.

Az NHH-ról lefelé is a K4-re esett a választásunk, csak hogy ne az unalomig koptatott dózeren, vagy P-n guruljunk le Királyrétre.

Hazafelé a 2A-n az időjárás is megörvendeztetett minket, a kis helyi záporok között ellavírozva káprázatos esti fényeket és giga-szivárványokat produkált nekünk a természet.

Képek a és 1-2 videó Google Photos-on.

Track: Garmin Connect

Táv: 31,40 km
Szint: 1219 m
Idő: 4:05 óra

2013.összes: 1414,41 km, 18414 m, 122:06 óra.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://samorost.blog.hu/api/trackback/id/tr185480044

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása