Serrenések

Samorost és a Serrenők serrenései

Pilisi kör

2011. augusztus 07. 23:59 - Samorost

A Transalp utáni első tekerés. Ideje is volt már visszazökkenni a kerékvágásba, jó volt megint serrenős táborban tekerni. Zsozsó és bg_ mellett idén másodszor Laci is eljött. A másik ritka madár, Feri az utolsó pillanatban visszamondta és Viktornak sem sikerült szabaddá tennie magát.

Mi négyen azért jót tekertünk. Először Ürömre, majd az "Egri vár"-hoz. A sár tűrhető mennyiségű volt, így a hosszú-hegyi murva helyett legurultunk a K-n a Szentkúthoz, majd tovább Pilisszentkeresztre a Szurdok-völgy hídjain át.

Szentkereszten Zsozsó átfogó fékszervizbe kezdett, amit végül Laci fejezett be, így alig fél óra szieszta után indulhattunk is fel Dobogókőre a K-n. Pontosabban csak én, mert a többiek -a Zeke ismerős alkalmi útitárssal együtt - az S+ felé kerültek. Ők jártak jobban, a K-n volt 1-2 elég sáros rész, ahol a Treken lévő Racing Ralph nem brillírozott. Meg persze én sem.

A Matyi büfében jól bekajáltunk (legalább is én degeszre ettem magam), majd jóllakottan megkerestük a Z+ jelzést a Két-Bükkfa-nyereg felé. Úgy látszik a jedi erőm kezd elhagyni, mert nem tudtam Zsozsót és Lacit rávenni, hogy ejtsük útba a Rám-hegyet és Pilisszentléleken át kanyarodjunk vissza a Pilisre.

Mire a szerpentinhez értünk egyedül Zsozsónak nem voltak erőnléti problémái. Én még úgy-ahogy elvoltam, de bg_ és különösen Laci eléggé megrogyott.

A szerpentinen lelejtőztünk a Trézsi-kútig, ahol csak meggyőztem Lacit is, hogy Pilisszántóról nem kell a legrövidebb úton hazamennie. Aztán le is lejtőztünk Pilisszántóra a P-n, ami igencsak érdekes rodeópálya volt. Én bele is sodródtam egy jó 20-30 centi mély vízmosásba, amiből a mai napig nem tudom hogy jöttem ki esés nélkül. Valószínűleg a Trek jobban tud biciklizni nálam.

Szántóról több lépcsőben felszenvedtük magunkat a P és S közös szakaszán egészen a Vörös-hegyig. Az előttünk álló fenyvesben vezető ösvény annyira vonzó volt, hogy meggondolva magunkat az S helyett a P-n gurultunk le a Kopár csárdáig, majd onnan be a 10-esen Pilisszentivánra.

A Solymárra átvezető aszfalt viszonylag meredek emelkedője megadta a társaságnak a kegyelemdöfést, így a Solymári várat, a Z turistautat és a téglagyári emelkedőt hanyagoltuk és inkább visszakanyarodtunk a 10-esre, hogy aszfalton guruljunk haza.

Olyan TV tornás volt. Reméljük, kellemesen elfáradtak. Váljék egészségükre! Viszont látásra!

Képek: Google Photos - Pilisi kanyar

Track: Garmin connect

Táv: 87,62 km
Szint: 1434 m
Idő: 9:01 óra

2011. összes: 2553,05 km, 57991 m, 255:35 óra.

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://samorost.blog.hu/api/trackback/id/tr633148741

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Attila Juhasz 2011.08.16. 20:33:32

A Szurdokot rossz irányból közelítettétek meg, lefelé csak néhány helyen kellett leszállni. :)
süti beállítások módosítása